Јеленa Росић: Монтажни дисконтинуитет

У циклусу ТЕОРИЈА ФИЛМА, који је на програму од четвртка 12. до суботе 14. децембра, можете пратити делове текста Јеленe Росић "Монтажни дисконтинуитет".

Да је монтажа елемент од непроцењивог, можда и кључног значаја у прављењу филма, никада није напуштала оне који су се бавили филмом. Када су се људима филма придружили теоретичари и филозофи филма, монтажа је постала и прворазредни теоријски проблем. Јелена Росић креће с позиција које су већ освојене, инспирацију за говор о монтажи проналази како у историји филма, тако и у филозофији, пре свега Делезовој, инсистира на француском црном таласу (Годар пре свих) и у сажетом и продорном тексту показује у којој мери монтажа утиче на нашу перцепцију.

Уредник циклуса Иван Миленковић

 

 

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом