Читај ми!

Неуромаркетинг

У данашњој емсији разговарамо о темама књиге „Неуромаркетинг, изазови и трендови”, коју је недавно објавила издавачка кућа HERAedu, а ауторке су др Милица Слијепчевић, Универзитет Метрополитан, др Невенка Поповић Шевић, Факултет савремених уметности и Ивана Радојевић.

Шта је заправо неуромаркетинг и како технологије утичу на начине на које данас купујемо и истражујемо, шта нам доноси ова пионирска дисциплина и са којим се етичким изазовима сусрећемо?

Како, на основу првих 60 секунди емитовања, може да се препозна будућа хит емисија и шта о неуромаркетингу имају да кажу неуролози и психолози?

Уредница и водитељка емисије: Тамара Вученовић

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи