петак, 10.03.2017, 15:00 -> 10:17
Извор: Радио Београд 2
Аутор: Соња Миловановић
Културни кругови: Гутенбергов одговор
У првом сату емисије извештавамо вас о актуелним културним догађајанима, а тематски блок посвећујемо збирци прича "Крик", групе аутора, и песничкој књизи "Прелазно доба", Срђана Гагића.

Autor:
Група аутора
Централна културно-уметничка емисија Радио Београда 2. Како би што успешније повезивали информативну и аналитичку компоненту говора о култури у јединствену целину и редовно пратили ритам културних збивања, Кругови имају магазински карактер. [ детаљније ]
У првом сату Културних кругова извештавамо вас о актуелним културним догађајанима: чућемо о премијери филма "Дев Буми - Земља богова", према сценарију и режији Горана Паскаљевића, промоцији књиге "Бели конопац за Филипа Депреа" данског аутора Јенса-Мартина Ериксена, пратимо изложбу "Грчко наивно сликарство" у Етнографском музеју, најављујемо почетак песничке манифестације 54. Дисово пролеће у Чачку и премијеру комедије "Женска посла", по тексту Милене Павловић Чучиловић и у режији Марка Јовичића, у Београдском драмском позоришту.
Гутенбергов одговор, тематски блок о савременој домаћој књижевној сцени, посвећујемо збирци прича "Крик" групе аутора и песничкој књизи "Прелазно доба" Срђана Гагића.
Удружење грађана "Крик" објавило је истоимену збирку садржајно и композиционо разноврсних прича у којој је шеснаест аутора писало на тему крика.
О концепцији књиге, избору прича, о поменутом удружењу, говоре уредница издања Јелена Драговић, Душица Петронијевић, а о својим причама Слађана Илић, Борко Вељовић и Ана Вучковић.
Песничка књига Срђана Гагића "Прелазно доба" (Трећи трг, 2016) тематизује, између осталог, човека у унутрашњем (соба) и спољашњем простору (шума), гранична и прелазна места и стања лирске свести и егзистенције, алудирајући на утопијску али и антиутопијску слику света. О различитим метаморфозама које су заокупљавале овог младог песника, у егзистенцијалном али и поетичком смислу, биће речи у Гутенберговом одговору.
Емисију уређује и води Соња Миловановић.
Коментари