четвртак, 09.11.2017, 17:05 -> 14:56
У средишту пажње
Какав треба да буде државни службеник? Како се понашају они који обављају те послове? На који начин треба организовати државну службу да би она заиста била ефикасан сервис грађана?

Autor:
Редакција магазинског програма
Свакога радног дана емисија "У средишту пажње" доноси интервју са нашим најбољим аналитичарима и коментаторима, политичарима и експертима, друштвеним иноваторима и другим познатим личностима, или личностима које ће убрзо постати познате. [ детаљније ]
Према смерницама Министарства државне управе добар државни службеник треба сваког дана себи да поставља питање: "шта сам данас учинио за грађане", да обавља посао савесно и ради у најбољем интересу државе и градјана, да поштује правила и служи за пример својим колегама, креира добре односе са њима, труди се да буде информисан и дели информације које су од значаја за рад, односи се домаћински према институцији у којој ради, руководи људима и имовином ефективно и ефикасно.
Колико ове смернице поштују државни службеници у Србији? Шта још налаже кодекс понашања државних службеника? Да ли ћемо почетком рада Националне академије за јавну управу добити ефикаснијег и љубазнијег службеника који је боље упућен у све законске одредбе и регулативе? Докле се стигло са деполитизацијом и професионализацијом јавне управе?
Гости емисије У средишту пажње су: др Иван Бошњак, државни секретар у Министарству државне управе и локалне самоуправе, Ранка Вујовић, председница Високог службеничког савета и Владимир Михајловић, истраживач у Центру за европске политике.
Уредник и водитељ емисије је Оливера Симић Милошевић.
Коментари