уторак, 18.11.2014, 17:05 -> 11:41
У средишту пажње
Колико смо упознати са својим потрошачким правима? Колико познајемо нови Закон о заштити потрошача који је на снази већ два месеца? Да ли нови закон доноси већи ниво заштите права потрошача? Како да до потрошача стигне што више информација о њиховим правима како би се активно укључили у спровођење закона?

Autor:
Редакција магазинског програма
Свакога радног дана емисија "У средишту пажње" доноси интервју са нашим најбољим аналитичарима и коментаторима, политичарима и експертима, друштвеним иноваторима и другим познатим личностима, или личностима које ће убрзо постати познате. [ детаљније ]
Национална организација потрошача Србије недавно је спровела анкету која је показала да већина грађана и даље не зна своја права којима може побољшати квалитет услуга и натерати несавесне трговце да се мењају. Већи је број оних који сматрају да нови закон неће донети побољшање него оних који верују да хоће. Да ли грађани тешко мењају устављене навике и углавном се сете заштите својих права када се појави неки проблем?
Колико потрошачи познају процедуру рекламације, да ли је по новом Закону могуће остварити своја права на суду, брзо и ефикасно? Каква је улога потрошачких организација у едукацији грађана?
Гости емисије су: Слободан Еремић и Младен Алфировић, саветници у Националној организацији потрошача Србије, Невена Праизовић из сектора за заштиту потрошача Министарства трговине и Јелица Антељ, новинарка Политике.
Телефони за укључења слушалаца су: 011 322 50 99 и 011 322 54 99.
Уредник и водитељ емисије је Оливера Симић Милошевић.
Радио Београд 1, 17.05
Коментари