Српски на српском

Захваљујући маркетинг менаџерима, адвертајзинг дизајнерима, копирајт акаунт, бренд, менаджерима и њиховој естетици, заборавићемо и оно што смо знали из граматике и правописа. Нећу овога пута о њиховим, наводно, непреводивим занимањима, него о великом слову. Креативни тимови рекламних агенција сматрају да су велика и мала слова искључиво естетске категорије измишљене за привлачење и одбијање потрошача.

Вероватно је неки маркетиншки гуру закључио како мешавина великих и малих слова збуњује оне којима се агенције обраћају, ваљда зато што их подсећа на мрски им правопис. Да не би нервирали оне којима морају да се улагују, смислили су да неписменима иду низ длаку и понуде им или само велика или само мала слова, а ако баш морају да их мешају, онда су сва почетна слова велика. Ко буде питао - зашто, казаће му се - тако је лепше.

Ко је у својству новинара био на финалу Дејвис купа између тениских репрезентација Србије и Чешке, добио је акредитацију на чијој је траци писало Тениски Савез Србије. Свака реч била је написана великим почетним словом.

Аутор: Мирјана Блажић Микић 

Драмски уметник: Јадранка Селец

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом