Реклама као мамипара

Да ли сте знали да о куповини рационално размишљамо само у првих неколико минута од како смо ушли у продавницу?

Касније наш рацио замењује „омамљеност” производима који нас окружују и тиме шта бисмо још могли додати у корпу. Томе веома помажу рекламе иза којих стоје врло детаљно разрађене стратегије које мотивишу купца да пазари још више, или оно што није хтео том приликом. Поред реклама, улогу игра и ентеријер тржних центара и распоред артикала у радњама. Као што иза маркетинга стоји озбиљно промишљен систем који наводи купца на трошење новца, тако и сам купац може да се одупре, уколико само обрати пажњу на неке ствари.

У наставку емисије се бавимо и другачијим темама, музиком пре свега. Чућете приче о песмама, занимљиве догађаје из света музике који су се десили на данашњи дан, као и пола сата „домаћица”. Пред крај емисије, са београдских улица, јавља се репортерка Јована Зец.

Водитељ Ружица Врховац

Поподневна Летња башта Поподневна Летња башта

Autor:
Београд 202

До јесени, отварамо врата Летње баште! Теме које највише волите да чујете, али са ведријим, опуштенијим и забавнијим освртима. [ детаљније ]

Коментари

Nena
Мамурлук – како преживети дан после
Cigarete
Шта ми се догађа с организмом кад престанем да пушим?
Decija evrovizija
Дечја песма Евровизије
ablacija
Шта је превенција за изненадне болести
Gdjj
Комшије