Čitaj mi!

Završen jedan od ključnih delova auto-puta Preljina–Požega

Na trasi auto-puta Preljina–Požega završen je tunel Trbušani dužine 278 metara, jedan od ključnih delova poteza od petlje u Preljini do tunela Laz. Trasa Preljina–Požega, dužine 30,9 kilometara, jedna je od najzahtevnijih trasa koje se trenutno izvode u Srbiji, sa brojnim mostovima, nadvožnjacima i najdužim tunelima u zemlji.

Buduća trasa auto-puta Preljina–Požega jedinstveno je gradilište u jugoistočnoj Evropi, jer i pored veoma komplikovane strukture, najdužih tunela u Srbiji i velikog broja mostova, kineski izvođač CCCC radi u dve smene po deset sati da bi stigao da u januaru sledeće godine završi auto-put.

"Moramo hitno da završimo obilaznicu oko Čačka. Moramo da nastavimo ka Požegi, vrlo brzo ćemo ući u radove od Požege ka crnogorskoj granici. I mislim da smo pokazali da to možemo da uradimo, nemamo nijedan parkiran bager ili kamion i mi to moramo da završimo, jer su građani ove zemlje predugo čekali", ističe ministar saobraćaja Tomislav Momirović.

Trasu je projektovao saobraćajni institut CIP. Projekat je urađen tako da štedi vreme i novac, kako onima koji će koristiti auto-put, tako i izvođačima radova

Projektant CIP-a Nevenka Đokić navodi da se sada na tom pravcu putuje oko sat vremena, a da će se putovati 20 minuta do pola sata kada budi završen auto-put.

Deonica Preljina–Požega, ukupne dužine 30,9 kilometara, nastavak je projekta izgradnje auto-puta Beograd–Južni Jadran.

Skoro trećinu trase na budućem auto-putu od Preljine do Požege činiće mostovi i tuneli: tri tunela, 35 mostova, 11 nadvožnjaka i tri petlje. Ukupna vrednost radova je 450 miliona evra.

div id="adoceanrsvdcfhklggd">