Od Beograda do Novog Sada vozovi će ići 200 kilometara na sat

Izgradnja deonice brze pruge od Stare Pazove do Novog Sada dužine preko 40 kilometara teče po planu, a u ovom trentku urađeno je više od 53 odsto ukupnih radova. Najizazovniji delovi, vijadukt i tunel, već su 80 odsto gotovi, a izgrađeno je i 35 kilometara koloseka. Direktor ogranka "RŽD internešenel" u Srbiji Mansurbek Sultanov kaže da će radovi biti završeni u roku, do septembra 2021. godine.

Direktor ogranka "RŽD internešenel" u Srbiji Mansurbek Sultanov ističe da radovi teku po planu.

"Dobio sam izveštaj da je vijadukt 87 odsto gotov, a tunel 83 odsto, što je potpuno u skladu sa dinamikom radova", navodi Sultanov.

Kaže da je najviše poteškoća u izgradnji zadavala unikatna geologija terena.

"Sa desne strane nam je Dunav sa blatom, a sa leve strane Fruška gora sa klizištima. Da bismo izdržali to sve, na dužini od tri kilometra imamo 40 kilometara šipova u zemlji", objašnjava Sultanov.

Kaže da se trenutno radi na rasponskoj konstrukciji.

"Ovo nam je deseta deonica koju gradimo u Srbiji i svi naši projekti su završeni ili na vreme ili pre roka. Septembar 2021. godine je rok za statička i dinamička ispitivanje spremnog objekta", ističe Sultanov

Najavljuje da će tunel kod Čortanovaca biti spojen već u aprilu, a da posle toga ostaje završetak svih drugih radova i polaganje koloseka.

Brzina vozova do 200 kilometara na čas

Mansurbek Sultanov je potvrdio je da će brzina kojom će se vozovi kretati ovom deonicom iznositi do 200 kilometara na sat.

"Ovo jeste krak Koridora 10. Srbija hoće da bude i biće na istom ili višem nivou u odnosu na svoje komšije. Prvi put će u Srbiji biti implementirani sistemi za bezbednost i upravljanje saobraćajem zato što kada voz ide takvom brzinom, mašinovođa već ne može da prati sve vizuelno", objašnjava Sultanov.

Uskoro bi trebalo da počne i izgradnja novog modernog dispečerskog centra Železnica Srbije.

"Radovi su već krenuli prošle godine i prva faza radova je završena. Sada planiramo još neke događaje koji bi obeležili početak tog projekta", kaže Mansurbek Sultanov

Ističe da je završeno i 77 kilometara u okviru projekta modernizacije pruge Beograd–Bar.

broj komentara 19 pošalji komentar
(četvrtak, 20. feb 2020, 00:30) - anonymous [neregistrovani]

@znam gradivo

Ne znaš ti ništa, ne vracamo se jer ovde sve funkcioniše i jer živimo dostojno svome radu.

(sreda, 19. feb 2020, 23:35) - Раша [neregistrovani]

знам градиво

Па што се не вратите сви ви који живите у Немачкој кад је по вама тамо све скупо!?

(sreda, 19. feb 2020, 21:11) - STOJANOVIC, SR Nemacka [neregistrovani]

Masinovodja u Nemackoj

Kakvi 2900 ili 4000 neto?
Pocetna plata jednog masinovodje u Nemackoj je 2386, 42 evra brutto.
Sa poreznom klasom 3, ozenjen, dvoje dece i bez velikih poreznih otpisa ostaje
odprilike izmedju 1700 evra. Posle svih izdataka stan grejanje,struja, auto, osiguranja itd. Ako vam ostane 100 evra za sparanje ,super ste.
U Nemackoj je proslo vreme gde je jos moj otac mogao da uspara po 400 maraka. To je proslost.
U ovom slucaju je jedino dobro sto za vreme obuke 9 meseci u DB ( Nemacka zeleznica) dobijate ne ucenicku platu nego kao pravi radnik.
Ja sam dugogodisnji masinovodja koji radi u jednoj svetskoj firmi gde su plate za tu struku sve iste .
2900 neto mogu samo da dobijem sa 2 nocne smene i 6 sati prekovremenog rada.
Zato narode!, nemojte vise nasedati na bajke nekih ko dolazi na odmor sa Mercedesom ili BMW i prsi se tamo.
To moze ovde svako da kupi na kredit.
Kad se vrate onda jedu ovde ajvar i sir.

(sreda, 19. feb 2020, 20:40) - anonymous [neregistrovani]

Lepo lepo

A šta bi sa prugom Novi Sad - Subotica?
Prosečna brzina je 20- 40km na sat.

(sreda, 19. feb 2020, 20:28) - anonymous [neregistrovani]

Voz...

Zivim u Nemackoj i vec 12 godina vozim Tramvaj a zaradim mesecno oko 2500 netto naravno Steuerklasse 3 (oni koji ovde rade znaju sta znaci) a Masinovodje koji voze Regionalne Vozove naravno zaradjuju vise od mene mislim oko 300 ili 400 netto, a oni koji voze ICE zarade 3500 do 4000 € netto jer oni imaju posebni Ausbildung od 2 godine a naravno jesu radna mesta sa punom odgovornuscu to mora svako da zna. Pozdrav

(sreda, 19. feb 2020, 19:21) - Andreja [neregistrovani]

Vauuuu

Ha ha ha ha ha ha ha ha
Izbori, izbori, izbori...

(sreda, 19. feb 2020, 17:35) - Radojlo [neregistrovani]

@Ovo mi je ulepšalo veče:

Nije na cumur pogon,nego na struju.Za tebe je 200kmh neverovatna brzina.

(sreda, 19. feb 2020, 17:29) - Ulmer [neregistrovani]

@Re: Voz

Bas tako je kako si napisao,nek si im rekao,imao bih i ja nesto dodati,al' necu,dovoljno je ovo tvoje u komentaru.

(sreda, 19. feb 2020, 17:27) - anonymous [neregistrovani]

Komentar

Dobro se zivi u Nemackoj. Da nije tako ne bih toliki ljudi tamo odlazili.

(sreda, 19. feb 2020, 17:17) - Ћумур погон! [neregistrovani]

Ovo mi je ulepšalo veče:

"Од Београда до Новог Сада возови ће ићи 200 километара на сат"-А кочење до Суботице!