Читај ми!

Izabrani najbolji brendovi u Srbiji

Privredna komora Srbije, Ministarstvo trgovine i list "Privredni pregled" izabrali su 24 najbolja brenda na tržištu Srbije koji su se prijavili na takmičenje "Najbolje iz Srbije 2014. godine".

Ovogodišnja akcija se održava pod sloganom "Najbolje je u ljudima", a na konkurs se prijavilo 160 robnih i korporativnih brendova i najbolji su proglašeni u 24 kategorije, rečeno je na svečanosti dodele nagrada, preneo je Tanjug.

Bambijeva "Plazma" je najbolji robni, a "Karneks" korporativni brend u kategoriji hrane, u ovogodišnjoj akciji "Najbolje iz Srbije".

U kategoriji roba široke potrošnje u domenu pića, nagrada je pripala "Jelen" pivu, kao najboljem robnom i "Nektaru" kao najuspešnijem korporativnom brendu.

U kategoriji trajnih potrošnih dobara, prvi robni brend je "Metalac bojler", a korporativni "Forma ideale".

"Probiotik" kompanije "Ivančić i sinovi" prvoizabrani je brend robe svakodnevne potrošnje u kategoriji hemija, kozmetika i farmaceutski proizvodi, dok je vršački "Hemofarm" najbolji korporativni brend.

U kategoriji obuća i odeća, pobedio je "P.S. fešn" iz Čačka, kao robni brend, a kompanija "Mona" ponela je titulu prvog korporativnog brenda.

Najuspešniji u kategoriji usluga su "Infostud" i "Er Srbija" u kategoriji malih i srednjih odnosno velikih preduzeća, kompanija "Gorenje" je pobedila u kategoriji najbolji strani korporativni brend.

Nagrada za najbolja javna, državna ili dominantno državna preduzeća pripala je Aerodromu "Nikola Tesla" u Beogradu. "Tigar obuća" iz Pirota je najbolji robni brend proizvodnih dobara i poslovnih usluga, dok je NIS najbolji korporativni brend u istoj katagoriji.

Kao najbolji lokalni brend nagradu je osvojio "Karpe Dijem" iz Srbobrana, a za najbolji lokalni brend sa zaštićenim geografskim poreklom nagrađeno je Poljoprivredno gazdinstvo "Ćulum" iz Futoga za futoški kiseli kupus.

Nagradu za najuspešnije uvođenje novog brenda ponelo je preduzeće "Alfa plam" iz Vranja za brend "Komo", a najbolja trgovinska marka je "Premia" kompanije "Delez Srbija".

Ove godine su prvi put nagrađene i dve manifestacije koje promovišu Srbiju kao atraktivnu destinaciju, a to su beogradski "Bir fest" i Međunarodni poljoprivredni sajam u Novom Sadu.

Najbolji izvoznik u kategoriji malih i srednjih preduzeća je Institut "RT RK" iz Novog Sada, a među velikim kompanijama je "Alfa plam".

Ministar privrede Željko Sertić izrazio je zadovoljstvo rezultatima konkursa, jer u tim kompanijama rade ljudi koji su svojim trudom, dobrim idejama i talentom stvorili brendove kojima danas možemo da se ponosimo.

Sertić je rekao da pobedničke brendove karakteriše raznovrsnost ideja, zatim talenta zaposlenih, zahvaljujući čemu možemo da se pojavimo i na svetskom tržištu iz gotovo svih oblasti privrede.

"Nadam se da će raznovrsnost ideja, talentovanost ljudi i uspesi koje ove kompanije postižu biti podsticaj i drugim preduzetnicima da budu još bolji", poručio je Sertić i naglasio da Vlada drži otvorena vrata za sve uspešne privrednike. 

Predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež podsetio je da se nagrada "Najbolje iz Srbije" dodeljuje 11. put zaredom a da se tom akcijom podstiče i podržava kreiranje novih i razvoj postojećih brendova.

"Izborom i promocijom najboljih od njih i ljudi koji ih stvaraju, doprinosimo većoj prepoznatljivosti naših kompanija i proizvoda i njihovom boljem pozicioniranju na domaćem i stranom tržistu", rekao je Čadež.

Za omiljeni brend ove godine glasalo skoro 6.000 potrošača i predstavnika stručne javnosti.

"Što više ima pojedinačnih priča o uspehu, i što je više pojedinačnih jakih brendova, to će i privreda biti jača, a nacionalni brendovi snažniji", rekao je Čadež i dodao da činjenica da je stiglo 160 prijava na konkurs govori o tome koliko je nagrada postala važna i priznata.

"Nagrada za najbolji brend predstavlja potvrdu inovativnosti i kreativnosti i vrednog truda i rada", naveo je predsednik PKS-a.

Pobednici su izabrani na osnovu tri grupe kriterijuma: tržišno-finansijskih rezultata, percepcije potrošača i mišljenja stručnog žirija.

Žiri je 12 brendova iz kategorije robe široke potrošnje nagradio Top kornerom, odnosno mogućnošću da budu izloženi u posebno obeleženom prostoru u prodajnim lancima DIS, "Merkator", "Veropulos", "Univereksport" i "Metro keš end keri".

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

среда, 17. децембар 2025.
7° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом