Čitaj mi!

Odgovor RTS-a na neosnovane tvrdnje vlasnika Informera

Glavni i odgovorni urednik Informera, Dragan Vučićević, danas je u emisiji "Novo jutro" na televiziji Pink izneo niz netačnih i neosnovanih optužbi na račun Radio-televizije Srbije i njenog uredništva, saopštio je RTS.

Kako se ovakvim neproverenim navodima vrši direktan pritisak na uređivačku autonomiju Javnog medijskog servisa od strane komercijalnih medija - Pinka i Informera, RTS će se obratiti nadležnim institucijama sa zahtevom za sankcionisanje odgovornih lica, navodi se u saopštenju RTS-a.