Čitaj mi!

Standardizacija čistoće u hotelima – važan korak pred postpandemijsku tržišnu utakmicu

Čistoća je prvo što se primećuje prilikom ulaska u hotel, naročito u vreme pandemije. Veću šansu na tržištu imaju smeštajni objekti koji poseduju certifikat "Čisto i sigurno".

Evropska unija je donirala 60 hiljada evra za kupovinu sredstva i opreme za dezinfekciju smeštajnih objekata, restorana i ustanova kulture koje turisti obilaze. 

Aleksander Bec iz GIZ-a koji je vođa projekta "Čisto i sigurno" kaže da počinje druga faza projekta koja će se fokusirati na transfer znanja.

Direktor HORES-a, Udruženje hotelijere i ugostitelja Georgi Genov navodi da će sve mere koje propisuje SZO i država biti implenentirane kroz obuke tako da svaki zaposleni tačno zna koje su procedure i kako može da ih primenjuje.

Certifikat "Čisto i sigurno" koji će u objektima biti izložen na vidnom mestu, pojačaće osećaj bezbednosti gostiju.

"Turistička organizacija Srbije će u narednom periodu animirati lokalne TO da pozovu pružaoce usluga da se priključe procesu cerifikacije, kako bismo uspeli da što bezbolnije savladamo pandemiju i prepreke koje su se našle pred turizmom" ukazuje Nada Gogić iz Turističke organizacija Srbije

Iako koronavirus još nije pobeđen, turistički radnici se spremaju za novu postkovid utakmicu.

Pomoćnica ministarke trgovine, turizma i telekomunikacija Renata Pindžo naglašava da se Srbija sprema za jednu intenzivnu konkurentsku utakmicu koja nakon okončanja pandemije neće biti nimalo jednostavna.

"Za naše mesto na evropskom tržištu moraćemo žestoko da se borimo", dodaje Pindžova.

Iako se verovalo da će turistički radnici prednjačiti kada je vakcinacija u pitanju, pokazalo se da je i među njima oko 50 odsto vakcinisanih.