RTS se izvinjava zbog grube greške u rubrici Vremeplov

Na stranicama internet portala RTS-a nekoliko sati stajao je sadržaj kojem nije mesto u programu Javnog servisa zbog čega se izvinjavamo

U izdanju rubrike Vremeplov za 24. april na neprimeren način zabeležen je dan rođenja jednog od lidera UČK Hašima Tačija.

Budući da se taj sadržaj automatski unosi na portal RTS-a i da tokom godina nikada nije bilo primedbi na tu rubriku ova greška nije primećena dok nisu reagovali čitaoci portala.

Pomenuti post je izbrisan, a RTS se izvinjava svima koje je ovakva objava uznemirila.