Prvi tramvaj prešao preko Mosta na Adi

Jutros je prvi put tramvaj prešao preko Mosta na Adi. U pitanju je test vožnja, a redovni saobraćaj trebalo bi da krene od 5. jula.

Mesec dana trajaće testiranje tramvajskog saobraćaj jer moraju da se sinhronizuju sve skretnice, a čeka se i upotrebna dozvola.

Ovaj posao trajao je skoro godinu i po dana i uloženo je skoro dve milijarde dinara. 

Na mostu je urađeno 2,7 kilometara šina, kao i dva stajališta. 

"Urađene su i nove šine prema Ulici Đorđa Stanojevića na Novom Beogradu, kao i na silazu prema Radničkoj ulici. Takođe, urađene su i dve potpuno nove stanice dužine 75 metara, kao i jedna nova ispravljačka stanica i četiri potporna zida", rekao je zamenik gradonačelnika Goran Vesić.

Tramvajski saobraćaj preko mosta na Adi povezaće Banovo brdo i Rakovicu sa Novim Beogradom. Ovim mostom će saobraćati tramvaji na liniji 11 i 13.

"Primer linije 13 upravo govori koliko je ova tramvajska veza važna. Ona povezuje Banovo brdo i Blok 45. Do sada su ljudi sa Banovog brda putovali Bulevarom Živojina Mišića, pored stare železničke stanice, pa preko starog savskog mosta da bi došli do Bloka 45, koji je vazdušnom linijom Banovom brdu mnogo bliži", rekao je Vesić i objasnio da je slična situacija sa linijom 11, koja povezuje Kalemegdan i Blok 45, i koja više neće saobraćati preko starog tramvajskom mosta na Savi, već preko Mosta na Adi. 

Zamenik gradonačelnika je najavio da će do kraja 2020. godine početi izgradnja metroa.

broj komentara 21 pošalji komentar
(sreda, 05. jun 2019, 18:42) - Beogradjanin [neregistrovani]

Svetlo ne radi

Valjalo bi popraviti i osvetljenje na mostu sa Topciderske strane.

(sreda, 05. jun 2019, 17:30) - anonymous [neregistrovani]

NBG

Sta je sa obecanom tramvajskom linijom za Rakovicu???

(sreda, 05. jun 2019, 17:22) - anonymous [neregistrovani]

pitanje

A kada cemo moci opet tramvajem 12 od Banovog brda prema Nemanjinoj, sto je mnogo znacajnija linija i ne znam zasto je taj tramvaj uopste i ukidan, po deseti put na godinu dana u poslednjih 20 godina?
Tim tramvajem stizalo se od Pozeske do Nemanjine za 20 minuta, sada autobusom po guzvi pored Sajma treba bar 45.
Hvala na odgovoru.

(sreda, 05. jun 2019, 15:39) - Дејан Р. [neregistrovani]

Безбедност

Такође, питање је и безбедности. Да ли може да се разбије стакло ако недајбоже затреба, када је оно излепљено фолијом. Милисм да не може.

(sreda, 05. jun 2019, 15:35) - Дејан Р. [neregistrovani]

Поклон

Мислим да је то онај поклон из Базела нашем граду.

(sreda, 05. jun 2019, 15:22) - anonymous [neregistrovani]

?

znaci tramvajem i u 21. vek?

a metro?

(sreda, 05. jun 2019, 14:16) - anonymous [neregistrovani]

Dobar naslov

Ovo je bas “prvi tramvaj“ koji je proizveden u svetu. Gde ga nadjose?

(sreda, 05. jun 2019, 14:04) - anonymous [neregistrovani]

Линија 13

Читам шта је изјавио г. Весић. Имам питање шта ће бити са грађанима из улице Милентија Поповића куда сада иде линија 13, када се укине саобраћај на старома савском мосту? Практично 4 трамвајске станице се укидају, 3 у улици Милентија Поповића и једна у Булевару Милутина Миланковића ...

(sreda, 05. jun 2019, 13:06) - anonymous [neregistrovani]

3, 12, 13

Zasto ste morali da obustavite sve ove tramvaje, da bi ste izgradili sine preko mosta, kada ove trase zahtevaju samo prikljucni deo. Sta je bilo tesko da se izgrade sine preko mosta, pa se tek za krace vreme obustave ovi tramvaji da bi se taj prikljucni deo pri mostu izgradio. A ne obustaviti i prikljucnicu ka mostu sve vreme dok se stavljaju sine na most, potpuno bespotrebno, da gotovo godinu dana gradjani ne mogu da idu u te tramvaje, cime nastaju jos vece guzve u autobusima. Svake godine se 3 ili 12 i 13 obustavljaju, putanje skracuju i prave problemi sa njima.

(sreda, 05. jun 2019, 12:46) - Goran [neregistrovani]

Tramvajska linija za Rakovicu

Znaci opet nista od tramvajske linije za Rakovicu? Vec dve godine preuredjujete Bulevar Patrijarha Pavla a apsolutno nikakva promena se ne vidi. Jos uvek treba da obilazim Dedinje ili Autokomandu i Gazelu da bih stigao do NBG......