Borba za svakog turistu u Budvi – nezapamćeno niske cene

Uprkos tome što odmor u Budvi nije bio jeftiniji u proteklih deceniju i po, gostiju je desetak puta manje nego lane, na plažama praktično nema gužvi ni vikendom, ima dovoljno parking mesta, pa svi koji odmaraju kažu da je to pravi doživljaj.

Borba za svakog gosta, praćena nezapamćeno niskim cenama, kako bi se spasilo šta se spasiti može – tako bi mogla da glasi ovogodišnja parola budvanskih hotelijera.

Namera je na svaki način animirati što više turista iz regiona i evropskih država da dođu na odmor uprkos situaciji sa pandemijom koronavirusa, ali i želja da ovogodišnju sezonu koliko-toliko spase i domaći gosti.

Najveća državna hotelska kompanija – Hotelska grupa "Budvanska rivijera" i najveća privatna hotelska kompanija u Crnoj Gori "Montenegro stars hotels grup" pokušavaju da i za trećinu nižim cenama, izuzetno povoljnim paket-aranžmanima i raznim drugim povoljnostima oko plaćanja, privuku na odmor što više turista.

Ishod sezone niko ne može da prognozira, jer se iz dana u dan usled razbuktale pandemije, pogotovo u državama regiona, menjaju odluke vlasti i preduzimaju mere za suzbijanje širenja virusa, ali je jedno sigurno,  odmor u Budvi za proteklih deceniju i po nikada nije bio jefitniji.

Napuniti gotovo 17.000 ležaja u 129 hotela na Budvanskoj rivijeri, veliki je izazov. Promotivne akcije praktično su preplavile društvene mreže, s ciljem da se animira što više turista.

Direktorka marketinga HG "Budvanska rivijera" Sanela Kahrović kaže za Vijesti da je naziv ovogodišnje kampanje - "Odmor koji ste zaslužili".

"I u ovoj specifičnoj sezoni ponudili smo modele turističkih aranžmana za koje vlada veliko interesovanje prvenstveno domaćeg tržišta. U okviru ove kampanje obezbeđene su specijalne cene koje su i do 35 odsto niže od standardnih za ovaj period, dok je boravak za decu do 10 godina besplatan", istakla je Kahrović. 

Prema njenim rečima, ovih dana u "Slovenskoj plaži", osim domaćih, boravi i manji broj gostiju iz Slovačke i Mađarske.

Pi-ar menadžer hotelske kompanije "Montenegro stars hotels grup" Maja Vukićević kazala je da su pripremili slogan – "Odmor vrijedan iščekivanja", istakavši da su mere sanitarno-higijenske bezbednosti podigli na najviši nivo, a cene spustili na nikad niži nivo.