Pronađeno ukupno 41 telo iz "erbasa"

Ukupno prnonađeno 41 telo putnika "Er Fransovog" aviona, koji se pre devet dana srušio u Atlantik. Istražitelji se nadaju da će na osnovu zuba i DNK testova moći da utvrde identitet putnika.

U Atlantskom okeanu je do sada pronađeno 41 telo putnika, od ukupno 228 putnika i članova posade "Er Fransovog" aviona, koji se pretprošlog ponedeljka srušio nakon poletanja iz Rio de Žaneira za Pariz.

Prva pronađena tela prebačena su helikopterom na ostrva u brazilskom arhipelagu Fernando de Noronja, koji se nalazi na oko 354 kilometara od brazilske obale, dok će kasnije biti prebačena u brazilski grad Resife.

Istražitelji se nadaju da će na osnovu zuba i DNK testova moći da utvrde identitet putnika, pa su u tom cilju od rođaka putnika iz "Er Fransovog" aviona uzeti uzorci krvi kako bi se ovaj proces ubrzao.

Ronioci brazilske ratne mornarice su u ponedeljak pronašli deo repa aviona, a do sada su pronađena i sedišta iz putničke kabine.

Tela i ostaci aviona pronađeni su na oko hiljadu kilometara severoistočno od ostrva Fernando de Noronja.

Francuska nuklearna podmornica na mestu nesreće počinje potragu za crnim kutijama "Er Fransovog" aviona.

Podmornica, kojoj se tokom dana priddružio brod Mistral, pretraživaće dno Atlantika na dubini od oko 3000 metara, a rok trajanje misije nije određen, saopšteno je iz komande.

Francuske vlasti se nadaju da će snimci koji se čuvaju u crnim kutijama otkriti razloge pada aviona, u kome je nastradalo 228 putnika i članova posade.

Crne kutije, koje mogu da izdrže pritisak do 6.000 metara dubine, napravljene su tako da tokom mesec dana emituju signal.

"Er Frans" je pristao da promeni najmanje dve sonde na avionima Erbasa A 330 i A340, koje služe kao indikatori za brzinu. Ova mera je određena pod pritiskom pilota nakon katastrofe.

Automatske poruke poslate iz aviona ukazuju da su sonde za određivanje brzine davale pogrešne podatke, što bi mogao da bude važan element tragedije.

broj komentara 2 pošalji komentar
(petak, 12. jun 2009, 01:21) - Nikola [neregistrovani]

Misterija...

U tekstu koji si procitala nije pisalo da je pilot drugog aviona video bljestavu svetlost kako pada. On je izjavio da je na horizontu video bljesak, koji je trajao 6 sekundi (znaci nije govorio o padanju).
Dalje, te misteriozne stvari o kojima pricas nisu svojstvene za ovu oblast Atlantika gde se tragedija desila, vec za Bermudski trougao koji je hiljadama kilometara odatle.
U slucaju da brzina aviona padne ispod minimalne brzine leta, avion pocinje da probada i pada u kovit, jer sile uzgona koje deluju na krila vise nisu dovoljna jake. Padanje u kovit vrlo brzo dovodi do dekompresije u avionu i cesto raspadanja same letelice jos u vazduhu, pre nego sto udari o tlo ili vodenu povrsinu. Vrlo verovatno je da se avion brzo raspao na dva ili mozda vise delova jos u vazduhu i tada vise nije bilo sanse da se posalje SOS poruka.

(četvrtak, 11. jun 2009, 10:51) - Ana [neregistrovani]

Misterija...

Nebih da me neko pogresno shvati,ali stalno mi je na pameti ovaj jadni nardoi iz aviona,sve mi se cini da je zaista njegov pad cudan,svi nagadjaju a niko ne pogadja,zapazila sam u nekom tekstu da je neki drugi pilot video desavanja sa avionom tj da je video jaku svetlost kako pada ka dnu...avion i da je bio zapaljen nebi bio bio bljestav....stoga sve me navodi na one misteriozne stvari koje se tamo desavaju tipa..letelice .neidentifikovane,potapaju se brodovi ,podmornice koje dotle rade normalno i odjednom posle par dana pronalaze ostatke i nemaju pojma sta se desilo...tako i sa ovim avionom...sve mi se cini da ce ovo biti pokriveno pricom o sondama...a kako to da pilot nije sam video da se avion spusta ili gubi visinnu poa da posalje sos poruku,nije valjda vozio s povezom...?