уторак, 05.07.2022, 15:24 -> 15:47
Аутор: КПкњиге
Предузетник мора бити предатор – какве савете нам даје Дејвид Трот
Да бисте били успешни у послу морате да будете бољи од конкуренције, а за то је потребно да размишљате као предатор. Зашто је добро да предузетник буде предатор читајте у књизи човека који је на такав начин постало легенда адвертајзинга.
Дејв Трот, копирајтер, креативни директор и оснивач иновативних адвертајзинг агенција. Ужива углед креативног лидера у свету адвертајзинга. Његов приступ стваралачком промишљању превазилази границе бранше и чини га узором свакоме ко жели да изађе ван круга осредњости, а пита се како да начини први корак.
„Дејв Трот се обраћа широкој публици, настојећи да практичним примерима представи делотворност креативног промишљања - које провокативно назива предаторским. Анегдотским причама из историје бизниса, културе, уметности, спорта, стварности уопште, а пре свега из свог личног и професионалног света, Трот је успоставио како истински мастерклас на тему надмудривања конкуренције, тако и надахњујућу књигу која на креативан начин открива суштину нашег постојања у заједници с другима." (из рецензије Сандеј Тајмса)
Читаоци портала РТС који при поручивању на сајту kpknjige.com у поље Напомена унесу код "rts-kp" оствариће попуст од 10%.
Књигу „Предаторско размишљање" објавила је издавачка кућа КПкњиге.
„Тротов „предатор" гнуша се учења напамет, копирања формула и тражења инстант решења. Све што прочита, открије или сазна стваралац претвара у концепте и принципе, и надаље се држи само њих. Нове ситуације траже нова решења, али принцип је оно што је непроменљиво: без њега се не може створити нешто конкретно из мноштва расутих и неповезаних елемената." (из рецензије Бојана Лековића, оснивача КупујемПродајем)
Коментари