Читај ми!

Предузетник мора бити предатор – какве савете нам даје Дејвид Трот

Да бисте били успешни у послу морате да будете бољи од конкуренције, а за то је потребно да размишљате као предатор. Зашто је добро да предузетник буде предатор читајте у књизи човека који је на такав начин постало легенда адвертајзинга.

У послу, као и у животу, свако од нас мора да се избори за своје место. Књига Дејва Трота „Предаторско размишљање" нам показује како да ту битку не водимо лактовима него памећу. Користећи примере из стварног живота аутор нам објашњава пут до успеха и практичне мудрости.

Дејв Трот, копирајтер, креативни директор и оснивач иновативних адвертајзинг агенција. Ужива углед креативног лидера у свету адвертајзинга. Његов приступ стваралачком промишљању превазилази границе бранше и чини га узором свакоме ко жели да изађе ван круга осредњости, а пита се како да начини први корак.

„Дејв Трот се обраћа широкој публици, настојећи да практичним примерима представи делотворност креативног промишљања - које провокативно назива предаторским. Анегдотским причама из историје бизниса, културе, уметности, спорта, стварности уопште, а пре свега из свог личног и професионалног света, Трот је успоставио како истински мастерклас на тему надмудривања конкуренције, тако и надахњујућу књигу која на креативан начин открива суштину нашег постојања у заједници с другима." (из рецензије Сандеј Тајмса)

Читаоци портала РТС који при поручивању на сајту kpknjige.com у поље Напомена унесу код "rts-kp" оствариће попуст од 10%.

Књигу „Предаторско размишљање" објавила је издавачка кућа КПкњиге.

„Тротов „предатор" гнуша се учења напамет, копирања формула и тражења инстант решења. Све што прочита, открије или сазна стваралац претвара у концепте и принципе, и надаље се држи само њих. Нове ситуације траже нова решења, али принцип је оно што је непроменљиво: без њега се не може створити нешто конкретно из мноштва расутих и неповезаних елемената." (из рецензије Бојана Лековића, оснивача КупујемПродајем)