Читај ми!

Двадесет милиона динара вредан рекламни простор за 50 малих бизниса из Србије

Рекордне 244 пријаве и 50 малих бизниса којима је уступљен рекламни простор вредан више од двадесет милиона динара, резултат је овогодишњег #OkviraPodrške, конкурса НЛБ банке и Комерцијалне банке, чланица НЛБ групе.

Пројекат је покренут 2020. године у јеку пандемије, у свим земљама у којима НЛБ група послује, са циљем да се, пружањем професионалне маркетиншке подршке за израду кампања и уступањем рекламног простора, локалним бизнисима помогне да дођу до нових купаца и корисника, и тако што ефикасније превазиђу негативне последице епидемије коронавируса на пословање.

„Пандемија је негативно утицала на све светске економије, секторе и индустрије. Међутим, најтеже је погодила предузетнике, микро, мала и средња предузећа, која су мотор развоја и стуб сваке националне привреде, укључујући и нашу. Наше две банке имају дугу традицију сарадње са малом привредом. То значи да добро познајемо овај сектор и знамо да, иако физички мали, поседује производе и услуге које могу да парирају и глобалним брендовима. Наш #OkvirPodrške је начин да њихов препознатљив квалитет учинимо видљивијим, да га заједно понудимо већем броју корисника и купаца и тако позитивно утичемо на опоравак од последица пандемије", истакао је Властимир Вуковић, председник Извршног одбора Комерцијалне банке.

Јелена Живковић, председница Извршног одбора НЛБ банке истакла је да обе банке од првог дана пандемије са посебном пажњом настоје да подрже малу привреду, којој је посебно тешко да се избори са последицама кризе.

„У НЛБ групи разумемо да без здраве мале привреде нема здраве економије. Због тога смо се активно укључили у програме Владе РС када је у питању финансирање овог сегмента привреде и непрекидно тражили додатне начине да помогнемо малим привредницима да одрже своје пословање. #OkvirPodrške, се показао као покретач позитивних промена за све учеснике. Међутим, да бисмо малим бизнисима значајније скратили пут до потпуног опоравка, морамо да се удружимо. Уколико стекнемо навику да купујемо од локалних бизниса, засигурно ћемо обезбедити њихову јачу конкурентску предност и бољу финансијску стабилност, а свеобухватан значај за српску привреду биће вишеструк", истакла је Јелена Живковић.

У оквиру овогодишњег #OkviraPodrške обезбеђена је професионална маркетиншка подршка у изради промотивних кампања за укупно 50 малих бизниса.

Кампање ће до 31. августа бити реализоване на најгледанијим телевизијама и најпосећенијим информативним порталима медијских партнера који су подржали пројекат - Радио-телевизије Србије, Блица, Телеграфа, Домаћинске куће и Агробизниса.

Поред тога, НЛБ банка и Комерцијална банка ће овим бизнисима, уз подршку партнера из фирме „Алма кватро“, уступити и билборде на најатрактивнијим локацијама широм Србије и обезбедити им оглашавање на интернет претраживачима, али и друштвеним мрежама.