Читај ми!

"Коста кафа" ушла на тржиште Србије

Потрошачи у Србији имаће прилику да уживају у укусу "Коста кафе", бренда који је од сада део "Кока-Кола" портфолија.

"Мисија Коста кафе је да инспирише људе широм света да воле квалитетну кафу. Веома смо поносни што смо омогућили потрошачима у Србији да доживе то јединствено 'Коста' искуство у испијању сваке шољице ове квалитетне кафе. Улазак на тржиште кафе за нас, као компанију, је веома важан корак усмерен ка томе да додатно ојачамо наш портфолио и потрошачима понудимо напитке за конзумацију у свакој прилици, 24 сата дневно, 7 дана у недељи", изјавио је Светослав Атанасов, генерални директор "Кока-КОла ХБЦ Србија".

Током онлајн догађаја у форми јутарњег програма који је водила Невена Маџаревић, гледаоци су имали прилику да се упознају и са оригиналном причом о "Коста кафи" која креће 1971. године када су два брата из Италије – Серђо и Бруно Коста – стигли у Лондон. Разочарани квалитетом кафе која их је дочекала у енглеској престоници, решили су да прже сопствену кафу.

"Верујем да мало људи зна да су браћа Коста уложили велики труд и знање у креирање кафе. Тек након 112 покушаја, дошли су до савршене и оригиналне 'Коста' мешавине. Њихова мисија била је да свету понуде врхунску мешавину кафе, уз највиши квалитет. Наша понуда Цоста кафе садржаће различите мешавине и формате. Тренутно је доступна 'Коста' кафа у целом зрну, намењена угоститељским објектима као и капсуле намењене за кућну и канцеларијску употребу. Радићемо и на унапређењу наше понуде, а све у циљу да 'Коста' кафу учинимо најомиљенијим брендом кафе међу потрошачима и у Србији", изјавио је Мирко Гутић, менаџер за премијум алкохолна пића и категорију кафе у компанији "Кока-Кола ХБЦ Србија".

Директорка маркетинга "Меркатор С" Наташа Павловић је навела да су потрошачи у Србији велики љубитељи кафе, и да се капсуле за кафу све чешће купују. 

"Увек се трудимо да будемо први у новинама на тржишту, па тако 'Коста кафа' се већ сада може ексклузивно купити у Идеа, Рода и Меркатор продавицама, уз одличне реакције потрошача на то што је популарни бренд од сада доступан код нас. Оно што нас посебно радује јесте и реакција на саму Коста кафа поставку, с обзиром да су се тимови Мерцатора С и Кока-КОле већ неко време трудили да на врло занимљив начин представе свим потрошачима Коста бренд на тржишту", изјавила је Наташа Павловић.

Међу првима у Србији који су пробали "Коста кафу" били су и певачица Ана Штајдохар и водитељ Милош Максимовић, који су у уживом укључењу причали о својим јутарњим ритуалима и поделили са гледаоцима са киме највише воле да уживају у испијању кафе.

Специфичност "Коста кафе" огледа се у томе да сва зрна кафе садрже РФА сертификат, који поседује само 6 одсто плантажа кафе на свету. Додатно, само 5 одсто зрна кафе које стиже са тих сертификованих плантажа задовољава критеријуме да буду део "Коста кафе".