Ускоро ћете на роби у радњама приметити један жиг – шта то значи

Данас стартује нови пројекат Привредне коморе Србије – "Стварано у Србији". То је један од начина за помоћ и промовисање српске економије. Председник Привредне коморе Србије Марко Чадеж рекао је за РТС да то није једноставна кампања која се бави промоцијом домаћих производа, већ потпуно нова филозофија.

Марко Чадеж је, гостујући у Јутарњем програму РТС-а, рекао да је створен колективни жиг који се зове "чуваркућа".

Како је објаснио, то неће значити само да је неки производ произведен у Србији, већ ће говорити и на који начин је произведен, којег је квалитета и колико је уложено домаћег знања, сировина и рада.

"Купац када види жиг у радњама, он зна да је у тај производ уложено више од 80 одсто рада и вредности одавде", поручио је Чадеж.

Напомиње да је то нова филозофија за купце, јер знају да су у неки производ укључени домаћи добављачи, а на тај начин се ствара новац за реновирање школа.

"Зашто бисмо нешто увозили ако имамо исти квалитет овде? То је ‚чуваркућа‘ и на тај начин чувамо кућу", поручио је Чадеж.