Четири наплатне рампе на новом ауто-путу

Шеф пројекта изграде Коридора 11 Иван Павловић каже за РТС да путници из Београда до почетка ауто-пута могу доћи путем поред Аде ка Обреновцу, али и обилазницом преко Остружничке петље. Додаје да је путницима од Београда до Мислођина, почетка новог ауто-пута потребно од двадесет до тридесет минута.

Иван Павловић је гостујући у Јутарњем Дневнику РТС-а навео да се путници на нови ауто-пут укључују у месту Мислођин и да их након неколико километара очекује прва наплатна рампа.

"Ову деоницу чине три петље – Уб, Лајковац, Љиг. Четири наплатне рампе, три бочне и чеона Обреновац", објашњава Павловић.

Додаје да је после Обреновца, следећа рампа и укључење у Убу где се налази велика петља. Затим од Уба пут даље води до Лајковца где је такође наплатна рампа и укључење.

"Следеће велико укључење је у Љигу докле и иде нова деоница која се завршава тунелом 'Бранчићи'", објашњава Павловић.

Додаје да се са пет петљи може изаћи са ауто-пута, као и да је урађен комплетан затворен систем наплате путарина.

"Тако да сваки грађанин који буде ушао на ауто-пут изаћи ће на оној петљи где њему одговара", објашњава Павловић.

Наводи да је специфичност овог пута у односу на остале ауто-путеве та да у једном делу пролази кроз једну природну ретензију, посебно на деоници Обреновац–Уб.

"Значи у зони је водотокова и дела који служи као одбрамбено подручје у случају великих киша", рекао је Павловић.

Додаје да је бржу изградњу ауто-пута спречило то што део ауто-пута који пролази од Лајковца до Љига пролази поред постојећих водотокова реке Љиг и Колубаре где је урађено проширење тих водотокова како би се спречио продор воде до новог ауто-пута.

"Након катастрофалних поплава 2014. морали смо да изменимо комплетну документацију и урадимо много већи степен заштите односно проширење тих водотокова како бисмо спречили да продор воде до новог ауто-пута. То је допринело до се рокови који су били дефинисани и планирани мало помере, да бисмо успели да завршимо те послове", објашњава Павловић.

Наводи да на овој деоници има 11 надвожњака, мостова 44 и тунел Бранчићи дуг око 950 метара.

Прва возила се очекују негде око поноћи.

Додаје да се до краја године очекује повезивање са Коридором 10

Број коментара 3

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 29. март 2024.
22° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво