Четири наплатне рампе на новом ауто-путу

Шеф пројекта изграде Коридора 11 Иван Павловић каже за РТС да путници из Београда до почетка ауто-пута могу доћи путем поред Аде ка Обреновцу, али и обилазницом преко Остружничке петље. Додаје да је путницима од Београда до Мислођина, почетка новог ауто-пута потребно од двадесет до тридесет минута.

Иван Павловић је гостујући у Јутарњем Дневнику РТС-а навео да се путници на нови ауто-пут укључују у месту Мислођин и да их након неколико километара очекује прва наплатна рампа.

"Ову деоницу чине три петље – Уб, Лајковац, Љиг. Четири наплатне рампе, три бочне и чеона Обреновац", објашњава Павловић.

Додаје да је после Обреновца, следећа рампа и укључење у Убу где се налази велика петља. Затим од Уба пут даље води до Лајковца где је такође наплатна рампа и укључење.

"Следеће велико укључење је у Љигу докле и иде нова деоница која се завршава тунелом 'Бранчићи'", објашњава Павловић.

Додаје да се са пет петљи може изаћи са ауто-пута, као и да је урађен комплетан затворен систем наплате путарина.

"Тако да сваки грађанин који буде ушао на ауто-пут изаћи ће на оној петљи где њему одговара", објашњава Павловић.

Наводи да је специфичност овог пута у односу на остале ауто-путеве та да у једном делу пролази кроз једну природну ретензију, посебно на деоници Обреновац–Уб.

"Значи у зони је водотокова и дела који служи као одбрамбено подручје у случају великих киша", рекао је Павловић.

Додаје да је бржу изградњу ауто-пута спречило то што део ауто-пута који пролази од Лајковца до Љига пролази поред постојећих водотокова реке Љиг и Колубаре где је урађено проширење тих водотокова како би се спречио продор воде до новог ауто-пута.

"Након катастрофалних поплава 2014. морали смо да изменимо комплетну документацију и урадимо много већи степен заштите односно проширење тих водотокова како бисмо спречили да продор воде до новог ауто-пута. То је допринело до се рокови који су били дефинисани и планирани мало помере, да бисмо успели да завршимо те послове", објашњава Павловић.

Наводи да на овој деоници има 11 надвожњака, мостова 44 и тунел Бранчићи дуг око 950 метара.

Прва возила се очекују негде око поноћи.

Додаје да се до краја године очекује повезивање са Коридором 10

број коментара 3 Пошаљи коментар
(недеља, 18. авг 2019, 14:46) - anonymous [нерегистровани]

Autoput

...je bio osmisljen u Nemackoj krajem tridesetih prosloga veka.Njegova svrha je da bude put na kome nema zaustavljanja.Tako je I danas u Nemackoj,SAD,Svajcarska itd.Ako se kamioni zaustavljaju I gube vreme I ta roba sto prevoze postaje skuplja.Uvesti vinjete I tacka.

(недеља, 18. авг 2019, 13:20) - anonymous [нерегистровани]

ovo nije vezano za ovaj auto put ali ipak vazno

trebalo bi sada na korudoru 10 ukloniti one naplatne rampe kod skretanja za NIS i postaviti nove naplatne rampe na izlazima sa auto puta a ne da se bez potrebe stavaraju guzve na tom dijelu auto puta. Nema potrebe za tim kada je sada sve do granice auto put tako da se onda ostavi samo na kraju ta napatna rampa prije granice sa Makedonijom. Puno bi to smanjilo nepotrebne guzve na putu.

(недеља, 18. авг 2019, 13:01) - anonymous [нерегистровани]

Malo

Da nije malo naplatnih rampi.