С пехаром у њиву

Да ли због релаксације или због профита, у пољопривреду у Србији све више улажу и људи из уметности и шоу-бизниса, али и успешни спортисти по завршетку професионалне каријере. Стручњаци кажу да они, више од било које привредне коморе, могу да допринесу светском имиџу Србије као земље у којој се производи здрава храна.

На зиду дечка који обећава остале су заставе Партизана, Хувентуда и Уникахе, а у витрини клупски трофеји и репрезентативно сребро. Није живот само кошарка, рекао је пре две године Урош Трипковић, на опроштајној конференцији за новинаре.

Данас мисли исто док обилази висококвалитетне саднице боровнице. Новац зарађен на паркету уложио је у најсавременији противградни систем за наводњавање.

Произвођач боровница Урош Трипковић каже да не жели сад да уђе у неки посао који ће после шест месеци да му се смучи, да досади, па да мора да изађе из њега а уложио је паре.

"Хтео сам да нађем нешто што ће да ме испуњава и шта ће да ми буде практично и посао а с друге стране и хоби. Нешто чиме бих волео да се бавим и мислим да сам то пронашао у боровницама, а то не бих пронашао у неком бутику, кафићу", рекао је Трипковић.

Када имате на располагању велика обртна средства, објашњавају агрономи, производња хране може да пружи и разоноду и добру зараду.

Јонел Субић из Института за економику у пољопривреду рекао је да знају да многе познате личности у Србији већ имају своје брендове као што има Звонко Богдан своју винарију.

"Видимо да, и наш прослављени тенисер Новак Ђоковић улаже, имамо и случај кошаркаша Миличића из НБА, чак и Јарића имамо и познате глумце који се посвећују некој производњи на селу", навео је Субић.

Многи су се за органску храну заинтересовали после објаве да је за сопствене потребе узгаја и Мадона. Не постоји турнеја принца Чарлса на којој се озбиљна пажња не посвети његовој производњи хране под брендом Ројал-дач органик.

Звучна имена српских спортиста могла би да допринесу ономе на чему годинама раде привредне коморе, изградњи имиџа Србије као земље у којој се одгаја здрава храна.

Директор "Репрезент комјуникејшна" Борислав Миљановић рекао је да су то једина имена која имамо у том неком светском џет сету и да они могу значајно да допринесу, али да нису довољна само имена, већ да је потребан и квалитет производа.

"Потребно је паковање производа, потребан је и неки маркетинг везати за то, али суштински они су доста добри ајс брејкери, они који могу да повуку целу причу око тога", навео је Миљановић.

Ако у Србији нешто успева, онда су то шампиони и здрава храна. Иако су звучна имена маркетиншки корисна, за бољи имиџ Србије на међународној тржници хране потребна је пре свега системска стратегија и то да држава помогне да се географски заштити што више производа.

Број коментара 4

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 10. мај 2024.
13° C

Коментари

Re: Poreklo
Чије гене носе народи у региону
Imam novcic od 1 centa dole je vrednost ponudjena 6000 dinara
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Imam mali novcic 1 cent
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Косовски вез
Нематеријална културна баштина Србије – косовски вез
Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара