Читај ми!

Завршни радови на Коридору 10 код Ћуприје

На улазу у Железничку станицу Ћуприја, после демонтаже старог колосека, радници и стручњаци Грађевинског инжењерског предузећа "Конструктор" из Београда, данас су почели радове на повезивању двоколосечне пруге Гиље - Ћуприја - Параћин.

Реч је о конекцији левог колосека у дужини 100 метара и десног у дужини 70 метара, изјавио је Танјугу инжењер "Конструктора" на градилишту Стефан Павловић.

"Очекујемо за око десетак дана потпуни завршетак грађевинских радова на прузи, који подразумевају израду доњег и горњег слоја овде и у Гиљу", истакао је Павловић, који је и шеф градилишта.

"Ово су завршни радови", рекао је Павловић и додао да градитељима пруге на руку иде веома лепо време.

"Конструктор" је подизвођач радова Италијанске компаније "Italijana Construzioni CAF", која гради нову двоколосечну пругу Гиље-Ћуприја-Параћин.

На прузи је пуно радника и машина предузећа из Србије и Италије, упоредо врши се демонтажа старог колосека и инсталација и поставља нова.

Желазничка станица у Ћуприји, кроз коју не пролази нова двоколосечна пруга, готово је затрпана старим демонтираним шинама, али и новим материјалима.

Нова двоколосечна пруга Гиље-Ћурије-Параћин, на Коридору 10, дуга је 10,5 киломатара, пројектова за брзине до 167 киломатара на сат и планирано је да буде пуштена у саобраћај овог месеца.

Један, леви колосек, ове пруге, од Јагодине до Ћуприје, је већ у саобраћају од 9. октобра.

Изградња ове деонице пруге, са новим железничким мостом на Великој Морави, финансира се кредитом Европска инвестициона банка у износу 16,2 милиона евра, а инвеститор је Железница Србије.

Контактну електричну мрежу и сигналне урађаје на прузи изводи Компанија "Сименс".

број коментара 0 Пошаљи коментар