Авион "Ер Франса" се распао у ваздуху

Форензичари који покушавају да открију прави узрок несреће "Ер Франсовог" авиона дошли су до закључка да се летелица распала у ваздуху пре него што је потонула на дно Атлантика. Верује се да је 228 путника и чланова посаде погинуло много пре пада у океан.

Вишеструки преломи костију жртава утврђени аутопсијом, и пронађени делови авиона "Ер Франса" који се срушио у Атлантик на око 650 километара од бразилске обaле, указују да се летелица распала у ваздуху.

Уз више од 400 комада олупине нађених на површини океана, француски истражитељи су оптимистични у погледу откривања узрока пада авиона, али кажу да je место несреће - далеко од копна и над океанским дубинама - "једна од најтежих ситуација икада у истрази удеса".

Један британски вештак судске медицине рекао је за Асошијетед прес да вишеструки преломи костију 50 жртава чија су тела споља "нетакнута", упућују на то да се авион распао у ваздуху.

На жрвама нема одеће што се такође дешава када се летелица распадне пре удара о земљу или површину мора.

Један од стручњака објаснио je да је испадање тела у ваздух при брзини од више стотина километара на сат "као ударац у зид од цигле, ефекат је мрвљење" због чега су путници и посада умрли много пре пада у океан.

Супротно томе, када се авион цео сруши у море, тела су раскомадана.

Службе Бразила, Француске, САД и других земаља претражују површину и дно Атлантика, трагајући за остацима "ербаса А330" који се срушио последњег дана маја када је улетео у олују током лета од Рио де Жанеира за Париз.

Погинуло је свих 228 путника и чланова посаде. Још увек нема ни трага од "црних кутија" које би евентуално могле да открију прави узрок несреће. Верује се да су дубоко, на дну Атлантика на око 3.000 метара дубине.

Француски бродови на кабловима дужине шест километара вуку америчку морнаричку опрему за снимање звука у мору да би у подручју радијуса 80 километара где се верује да је авион пао, чули сигнале које "црне кутије" аутоматски емитују да би биле пронађене.

Без података из "црних кутија", истражитељи су се усредсредили на низ порука које је авион аутоматски слао пре удеса, из којих су закључили да су се заледили сензори за брзину лета што је дестабилизовало лет.

Број коментара 7

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 18. април 2024.
8° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво