Авион "Ер Франса" се распао у ваздуху

Форензичари који покушавају да открију прави узрок несреће "Ер Франсовог" авиона дошли су до закључка да се летелица распала у ваздуху пре него што је потонула на дно Атлантика. Верује се да је 228 путника и чланова посаде погинуло много пре пада у океан.

Вишеструки преломи костију жртава утврђени аутопсијом, и пронађени делови авиона "Ер Франса" који се срушио у Атлантик на око 650 километара од бразилске обaле, указују да се летелица распала у ваздуху.

Уз више од 400 комада олупине нађених на површини океана, француски истражитељи су оптимистични у погледу откривања узрока пада авиона, али кажу да je место несреће - далеко од копна и над океанским дубинама - "једна од најтежих ситуација икада у истрази удеса".

Један британски вештак судске медицине рекао је за Асошијетед прес да вишеструки преломи костију 50 жртава чија су тела споља "нетакнута", упућују на то да се авион распао у ваздуху.

На жрвама нема одеће што се такође дешава када се летелица распадне пре удара о земљу или површину мора.

Један од стручњака објаснио je да је испадање тела у ваздух при брзини од више стотина километара на сат "као ударац у зид од цигле, ефекат је мрвљење" због чега су путници и посада умрли много пре пада у океан.

Супротно томе, када се авион цео сруши у море, тела су раскомадана.

Службе Бразила, Француске, САД и других земаља претражују површину и дно Атлантика, трагајући за остацима "ербаса А330" који се срушио последњег дана маја када је улетео у олују током лета од Рио де Жанеира за Париз.

Погинуло је свих 228 путника и чланова посаде. Још увек нема ни трага од "црних кутија" које би евентуално могле да открију прави узрок несреће. Верује се да су дубоко, на дну Атлантика на око 3.000 метара дубине.

Француски бродови на кабловима дужине шест километара вуку америчку морнаричку опрему за снимање звука у мору да би у подручју радијуса 80 километара где се верује да је авион пао, чули сигнале које "црне кутије" аутоматски емитују да би биле пронађене.

Без података из "црних кутија", истражитељи су се усредсредили на низ порука које је авион аутоматски слао пре удеса, из којих су закључили да су се заледили сензори за брзину лета што је дестабилизовало лет.

број коментара 8 Пошаљи коментар
(четвртак, 02. јул 2009, 19:27) - marjan [нерегистровани]

Strahota

ne letis nego padas,jer ako letis onda postoji velika mogucnost da prezivis,

(недеља, 21. јун 2009, 23:16) - anonymousstari [нерегистровани]

Almira

Bog dragi zna kako je sve bilo, a nikad se neće to razrješiti, samo će nagađati.

(четвртак, 18. јун 2009, 22:54) - anonymous [нерегистровани]

Strahota

Kakvo odvezivanje na 10 km visine ? Kakvo skakanje ? Na toj visine je temepratura -70 stepeni, nema vazduha za disanje! Ako avion krene da se raspada, trenutno dolazi do dekompresije i puca vam vrat u trenutku, niste ni svesni sta se dogodilo.

(четвртак, 18. јун 2009, 15:09) - anonymous [нерегистровани]

Strahota

Ne znam... Zamisliti je naravno tesko i strasno, ali takodje smatram da treba u odredjenim okolnostima putnici da imaju dozvolu za odvezivanje pojasa, i da bi trebalo da skacu maksimalno. Ako se drze za sedista, i polete , "G" sila ce samo ruke da im slomi. Vezani nemaju sanse... Ok je da se vezu pri sletanju, ali ako je vec neizvesno, onda bar nek' budu slobodni...

(четвртак, 18. јун 2009, 10:26) - Dragana [нерегистровани]

Uzas

Totalna katastrofa .......

(четвртак, 18. јун 2009, 07:41) - ivan [нерегистровани]

Strahota

Moze da zamislite koji je to dozivljaj u vazduhu letis a znas nema ti spasa strasno.

(четвртак, 18. јун 2009, 07:15) - anonymous [нерегистровани]

Zali boze

Potpuno se slazem sa tobom, i meni tu nesto smrdi. Zali boze te poginule ljude...

(четвртак, 18. јун 2009, 00:02) - Maja [нерегистровани]

Katastrofa

Zivim u Francuskoj i dobro poznajem njihov sistem. Gotovo sam sigurna da se prava istina o avionu zna, ali da to javnost nikada nece saznati jer nije u korist Francuske drzave i njihove avio konpanije.