Пронађено укупно 41 тело из "ербаса"

Укупно прнонађено 41 тело путника "Ер Франсовог" авиона, који се пре девет дана срушио у Атлантик. Истражитељи се надају да ће на основу зуба и ДНК тестова моћи да утврде идентитет путника.

У Атлантском океану је до сада пронађено 41 тело путника, од укупно 228 путника и чланова посаде "Ер Франсовог" авиона, који се претпрошлог понедељка срушио након полетања из Рио де Жанеира за Париз.

Прва пронађена тела пребачена су хеликоптером на острва у бразилском архипелагу Фернандо де Нороња, који се налази на око 354 километара од бразилске обале, док ће касније бити пребачена у бразилски град Ресифе.

Истражитељи се надају да ће на основу зуба и ДНК тестова моћи да утврде идентитет путника, па су у том циљу од рођака путника из "Ер Франсовог" авиона узети узорци крви како би се овај процес убрзао.

Рониоци бразилске ратне морнарице су у понедељак пронашли део репа авиона, а до сада су пронађена и седишта из путничке кабине.

Тела и остаци авиона пронађени су на око хиљаду километара североисточно од острва Фернандо де Нороња.

Француска нуклеарна подморница на месту несреће почиње потрагу за црним кутијама "Ер Франсовог" авиона.

Подморница, којој се током дана приддружио брод Мистрал, претраживаће дно Атлантика на дубини од око 3000 метара, а рок трајање мисије није одређен, саопштено је из команде.

Француске власти се надају да ће снимци који се чувају у црним кутијама открити разлоге пада авиона, у коме је настрадало 228 путника и чланова посаде.

Црне кутије, које могу да издрже притисак до 6.000 метара дубине, направљене су тако да током месец дана емитују сигнал.

"Ер Франс" је пристао да промени најмање две сонде на авионима Ербаса А 330 и А340, које служе као индикатори за брзину. Ова мера је одређена под притиском пилота након катастрофе.

Аутоматске поруке послате из авиона указују да су сонде за одређивање брзине давале погрешне податке, што би могао да буде важан елемент трагедије.

број коментара 2 Пошаљи коментар
(петак, 12. јун 2009, 01:21) - Nikola [нерегистровани]

Misterija...

U tekstu koji si procitala nije pisalo da je pilot drugog aviona video bljestavu svetlost kako pada. On je izjavio da je na horizontu video bljesak, koji je trajao 6 sekundi (znaci nije govorio o padanju).
Dalje, te misteriozne stvari o kojima pricas nisu svojstvene za ovu oblast Atlantika gde se tragedija desila, vec za Bermudski trougao koji je hiljadama kilometara odatle.
U slucaju da brzina aviona padne ispod minimalne brzine leta, avion pocinje da probada i pada u kovit, jer sile uzgona koje deluju na krila vise nisu dovoljna jake. Padanje u kovit vrlo brzo dovodi do dekompresije u avionu i cesto raspadanja same letelice jos u vazduhu, pre nego sto udari o tlo ili vodenu povrsinu. Vrlo verovatno je da se avion brzo raspao na dva ili mozda vise delova jos u vazduhu i tada vise nije bilo sanse da se posalje SOS poruka.

(четвртак, 11. јун 2009, 10:51) - Ana [нерегистровани]

Misterija...

Nebih da me neko pogresno shvati,ali stalno mi je na pameti ovaj jadni nardoi iz aviona,sve mi se cini da je zaista njegov pad cudan,svi nagadjaju a niko ne pogadja,zapazila sam u nekom tekstu da je neki drugi pilot video desavanja sa avionom tj da je video jaku svetlost kako pada ka dnu...avion i da je bio zapaljen nebi bio bio bljestav....stoga sve me navodi na one misteriozne stvari koje se tamo desavaju tipa..letelice .neidentifikovane,potapaju se brodovi ,podmornice koje dotle rade normalno i odjednom posle par dana pronalaze ostatke i nemaju pojma sta se desilo...tako i sa ovim avionom...sve mi se cini da ce ovo biti pokriveno pricom o sondama...a kako to da pilot nije sam video da se avion spusta ili gubi visinnu poa da posalje sos poruku,nije valjda vozio s povezom...?