Читај ми!

Шта се дешава са изградњом нове аутобуске станице на Новом Београду

Иако РТС месецима покушава да добије информације о томе шта се дешава са изградњом нове аутобуске станице на Новом Београду, менаџмент БАС-а се не оглашава. Не одговарају ни радницима ове фирме, који су истовремено и власници дела деоница БАС-а. Истина, ово јесте приватно предузеће, али раде посао од јавног интереса.

Неколико багера и десетак радника, укључујући и возаче, налази се на градилишту аутобуске станице. Рокови за завршетак померани су неколико пута, а за најновији, 1. април, радници су, како кажу, сазнали из медија.

"Од 21. јануара генералном директору смо послали пет дописа, ни на један се није одазвао, нити нас је позвао, да је рекао сачекајте, било шта", каже Слободан Коврлија, председник Независног синдиката БАС-а.

Према његовим речима, највећи проблем је што су  већина радника деоничари, власници макар 0,1 одсто БАС-а, а немају никакве информације шта се дешава.   

Више среће није имао ни РТС, иако је у неколико наврата покушавао да ступи у контакт са менаџментом. Радници се питају на који начин ће бити организован саобраћај, долазни и одлазни перони…

Док се не изгради станична зграда, идеја је да се користи комшијски објекат, изграђен пре неколико година, испод Железничке станице Нови Београд. У односу на 32 шалтера колико БАС сада има, биће места једва за четвртину, тврде.

"Овде ми немамо где да се преселимо, јер овај анекс, како га они називају, ту може да стане осам наших колега и евентуално још 15 канцеларијских радника, што је јако, јако мало", каже Коврлија.

За изградњу станице, БАС је узео кредит од 12 милиона од банке, а остатак је требало да финансира из сопствених средстава обезбеђених продајом паркинга у Карађорђевој, чији је БАС једини власник.

"Када се разговарало о аутобуској станици за нас је цифра била 24 милиона, сад смо добили  документ од Републике Србије на коме пише да је цифра пет милијарди и 389 милиона, немојте ме држати за реч, тачно не знамо шта улази у то, који је део БАС-ов, који је део града, да ли то обухвата апсолутно све радове или само наш део", каже Коврлија.

Уговор о градњи аутобуске станице у Блоку 42 између БАС-а и Града потписан је 2017. године. У документима, у које је редакција Београдске хронике имала увид, стоји да је грађевинска дозвола за изградњу перонског простора издата у фебруару 2018. године.

У јулу 2019. године Град је издао потврду о пријави радова на изградњи перона, а у октобру 2021. године Секретаријат за урбанизам издао је грађевинску дозволу за другу фазу комплекса аутобуске станице.

субота, 11. мај 2024.
15° C

Коментари

Re: Poreklo
Чије гене носе народи у региону
Imam novcic od 1 centa dole je vrednost ponudjena 6000 dinara
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Imam mali novcic 1 cent
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Косовски вез
Нематеријална културна баштина Србије – косовски вез
Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара