Читај ми!

Повереница: Рекламна кампања Привредне коморе Србије увредљива и сексистичка

Повереница за заштиту равноправности Бранкица Јанковић каже да је рекламна кампања Привредне коморе Србије, којом се промовишу домаћи производи, увредљива и сексистичка.

Бранкица Јанковић оцењује да поново "оригиналност и креативност" своде жене на објекат, а које се никако не могу довести у везу са производима који су приказани, већ представљају и вређање достојанства свих жена.

"Није потребно бити стручан за родну равноправност да би се разумело како овакви садржаји подржавају и подстичу родне стереотипе. Није потребна стручност ни да би се разумело да се конкретном рекламом шаље и непримерена порука о томе шта су прави брендови и производи Србије", истакнуто је у саопштењу.

Повереница је још једном позвала све компаније и маркетиншке агенције да поштују прописе и уздрже се од креирања садржаја који подстичу и продубљују стереотипе.

"Могу се направити врло креативне рекламе које промовишу изузетне производе наше државе, али без приказивања жене као еротизованог објекта, већ уз поштовање равноправности и управо велике улоге жена у производњи домаћих производа", поручила је Јанковићева.