"Лицеулице" више од уличног часописа

Целу деценију постоји Фонд "Лицеулице" који подржава маргинализоване групе и има за циљ њихову већу социјалну и економску укљученост. Програм се реализује на принципима социјалног предузетништва. Од магазина "Лицеулице" и дистрибуције, продавци односно особе које најтеже долазе до посла, зарађују педесет одсто од сваког продатог примерка.

Николета Косовац је, говорећи у Јутарњем програму РТС-а, рекла да није епидемије, дневно би се у просеку продавало око 160 часописа "Лицеулице".

"Било је  баш, баш тешко. Битан је тај контакт са људима, битно је да раде нешто, да  имају неку обавезу у току дана али одједном је све, све нестало. Неизвесност је тешка, последњих дана је боље, али ево сада сада је већ све у реду. Продаја је и даље на нижем нивоу од оног на који смо се навикли у претходном периду. Тренутно укупно имам око 120 продаваца и у Београду и у Новом Саду, неки од њих не продају сваког дана, већ сваки други трећи",  каже Косовац.

Наводи да су људи који продају новине они кој немају кров над главом, бескућници, корисници психијатриских услуга, они који живе у сиромаштву, сви који виде да тако могу да зараде.

"У почетку смо имали партнерске организације, сад после 10 година пуно људи долази само преко наших продаваца", каже Косовац.

Наводи да су теме о којима пишу већином друштвена питања, али из другачије перспективе и гледају да понуде решење, тражећи позитивне промене у свету.

"Пишемо о свему, спорту, моди, одрживој екологији, самим људима који продају магазин", истиче Косовац.

Задатак је да се подрже маргинализоване групе младих. 

"Друштво се мења, није исто од кад смо се појавили пре десет година када је јако мало људи знало за нас и мало програма је било, али солидарност се буди, купци нас подржавају и имамо наду да ћемо да опстанемо", каже Николета Косовац.