Аутомобил, од превозног средства до асистента

Међународни салон аутомобила у Београду отвара се у 18 часова. Под куполом сајма 48 премијера, од чега су многи аутомобили на електрични и хибридни погон. Милош Петровић из Српске асоцијације увозника возила и делова каже за РТС да је то сајам иновативних производа јер аутомобил није више само превозно средство, него прави мали асистент.

Сајам сваке године прода трећину нових возила на тржишту, а тренутно је највећа сајамска приредба у региону, на коме су сви брендови на окупу. Док велики произвођачи полако одустају од најпознатијих сајмова, у Београд сви долазе.

Доктор Милош Петровић из Српске асоцијације увозника возила и делова каже за РТС да се сајамске манифестације гасе и додаје да је познато да француски произвођачи аутомобила више не долазе у Немачку, док немачки из Франкфурта не долазе на сајам у Паризу.

"Наша асоцијација која заступа све светске произвођаче потписала је нови четворогодишњи уговор, што значи да ће ова манифестација и наредне четири године бити пред београдском публиком", рекао је Петровић.

Према његовим речима, сви који послују у Србији биће присутни у пуном сјају и ове године.

Петровић истиче да су наше компаративне предносту близина сировина.

"Фолксваген улаже 800 милијарди евра у електрификацију, ми имамо 30 одсто налазишта литијума – потпуно је природно да неко буде близу сировине а наши путеви и прилаз свим градовима у Европи за један дан, сваки камион може бити у свакој фабрици у Европи што нам обећава да имамо добру перспективу за тако нешто", рекао је Петровић.

Говорећи о могућности за долазак "Фолксвагена", Петровић каже да се сви укрупњавају и да велики усисавају мале.

"Тако да, као што имате три светска произвођача авиона, тако ће бити три светска произвођача моторних возила, само ће робне марке на хаубама тих возила бити друге", истакао је Петровић.

Сајам иновативних производа 

Према његовим речима, ово је сајам иновативних производа јер аутомобил није више само превозно средство, него прави мали асистент.

Свет иде у електрификацију и не постоји произвођач који у свом програму нема електрична возила, указује Петровић.

"Први пут је ове године ауто године у Европи електрични аутомобил, ми не можемо мимо света, радимо на регулативи и ове године светски произвођачи су довели електричне аутомобиле без обзира на то што нема подстицаја и инфраструктуре за то, али радимо на томе", рекао је Петровић.

Оно о чему се постигне договор у ових десет дана, реализује се током целе године, велике компаније обнављају возне паркове и сви договори се реализују у наредних три до шест месеци, колико треба и да се произведу аутомобили, а сви увозници су спремили праве цене и добре лагере за ову манифестацију, закључио је Петровић.

Број коментара 2

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 23. април 2024.
13° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво