Грчић: Обештетићемо грађане, а одговорне сменити

ЕПС ће обештетити све грађане који су добили нереално високе рачуне за струју, изјавио је в. д. директора тог предузећа Милорад Грчић и поручио да је покренута истрага и да ће одговорни бити смењени већ наредне недеље.

Да минус гута киловате нико не спори, али проблм је што су два до три пута веће рачуне добили и они који се не греју на струју. То потврђује упоредна децембаска потрошња једног беогдског домаћинства а таквих примера је много.

"Последњи рачун је био око 8.500. Иначе трошимо две и по до три хиљаде", каже једна грађанка.

Милорад Грчић се извинио грађанима који су добили високе рачуне, наводећи да у одређеним деловима Србије, односно на територијама одређених електродистрибуција постоји грешка у испостављеним рачунима.

Тих проблема, како каже, има највише у Београду и Нишу.

Грчић је рекао да је истрага већ започета крајем прошле недеље и да ће бити завршена за два-три дана.

Најавио је да ће људи у одређеним електродистрибуцијама "који сносе кривицу за овај део приче" бити смењени већ у току наредне недеље.

"Све ћемо проверити, бавићемо се овим проблемом врло темељно и одговорни ће бити смењени. Имаћете имена већ за неколико дана", рекао је Грчић у изјави новинарима.

Како је објаснио, при следећем читању, 1. фебруара, грешке ће бити исправљене.

"Грађани који сматрају да су оштећени или да имају нереално већи рачун, а све као последицу неочитавања бројила, могу да рекламирају рачун, а ми ћемо све испитати и врло прецизно под нашим надзором 1. фебруара биће очитана потрошња за јануар и исправићемо сваки рачун. Нико неће бити оштећен", нагласио је Грчић.

Грчић се извинио и јавности због недовољно прецизног информисања ЕПС групе, за шта је као разлог навео недовољне или нетачне информације које су стизале из електродистрибуција.

Подсетивши да је јутрос имао састанак са председником владе Александром Вучићем, Грчић је рекао да је премијеру пренео шта се десило у појединим електродистрибуцијама.

"Жао ми је, јер је премијер љут на ЕПС због овог догађаја. Међутим, поптуно легитимно је љут, без обзира што је ЕПС прошле године вредно радио, што има одличне резултате и што је изнад очекивања одржан ниво спремности комплетног електросистема", истакао је Грчић.

За то су, додао је, најзаслужнији оперативци ЕПС-а на терену.

Грчић је навео да је, према статистици, потрошња електричне енергије зими повећана у просеку за 22 одсто, али да то није разлог превисоких рачуна.

"Увећана потрошња постоји, али имамо проблем у Нишу и Београду. Све ћемо проверити, бавићемо се овим проблемом врло темељно и одговорни ће бити смењени", поновио је Грчић.

На подручју Војводине нема грешака у рачунима, а на југу земље они углавном још нису стигли.

Комисија за заштиту конкуренције саопштила је у међувремену да ће испитати све наводе у вези са проблемима са децембарским рачунима за струју.

"Уколико основано претпостави да се ради о злоупотреби доминантног положаја, Комисија ће покренути поступак по службеној дужности ради утврђивања повреде конкуренције", саопштила је Комисија. 

Остали аутори: Ружица Врањковић
број коментара 13 Пошаљи коментар
(понедељак, 23. јан 2017, 09:24) - anonymous [нерегистровани]

Primer

Jednom se desilo da dobijem racun u Januaru 11500 dinara, pre vise godina iako sam prosecno placao do 1500 dinara.Dakle, 8 puta uvecan. Iznenadjenje je tim vece sto nisam bio kuci mesec dana od polovine Decembra do polovine Januara.Nije to prvi put da naduvavaju racune u Januaru. Oni prosto koriste novogodisnju i bozicnu guzvu da prave "greske" pa ako ne reklamirate tako ostaje. Kod mnogih to prodje, nazalost.

(понедељак, 23. јан 2017, 08:43) - anonymous [нерегистровани]

Zamislite zivot

Gde vas niko ne potkrada i gde ne razmisljate o egzistenciji. Ali ima to negde da postoji. Ima da postoji i kulturno ponasanje, ima da postoji i negde gde se o ovakvim temama ne raspravlja.

(понедељак, 23. јан 2017, 00:15) - anonymous [нерегистровани]

Re: Смањење напона

To sa naponom je poseban problem, ali ne brinite za račun - ako je manji napon, manja je i snaga, pa i strujomer manje beleži.

(недеља, 22. јан 2017, 23:19) - anonymous [нерегистровани]

Unblivabl

Obeštetiće građane sa nerealno visokim računima, a one kojima su ćapili po 400-500 kinti to nema veze, mi ćemo da se pravimo blesavi. Koja smejurija.

(недеља, 22. јан 2017, 19:09) - anonymous [нерегистровани]

Da li se neko seca?

Pre nekoliko meseci su gradjani u racunima Infostana "smeli" da plate i Generali osiguranje. Protivzakonito, jer niko nije sa tim osiguranjem sam pregovarao,sklopio ugovor,potpisao, vec je Infostan "preuzeo" taj posao valjda kao staralac "neuracunljivih" gradjana i podmetnuo ljudima. Sta je bilo sa tim? Da li je neko odgovarao za pljacku svojih klijenata, da li je i ko uzeo dobru proviziju od osiguranja za tu uslugu?

(недеља, 22. јан 2017, 18:46) - anonymous [нерегистровани]

Ostavka

Ko je dopustio tako nesto treba da podnese ostavku

(недеља, 22. јан 2017, 18:35) - experto [нерегистровани]

Смањење напона

Шта је са напоном? Струјомер врти, а енергија никаква. Лонче са водом не може да проври пола сата.
На крају, обрачунато више киловата, а учинак мањи.

(недеља, 22. јан 2017, 17:42) - anonymous [нерегистровани]

najodgovorniji

Najodgovorniji je direktor i on treba da podnese neopozivu ostavku.
U Japanu kada zakasni voz, ne podnosi ostavku masinovodja, kondukter ili skretnicar, nego direktor zeleznice

(недеља, 22. јан 2017, 16:29) - anonymous [нерегистровани]

Grcicu.

Nebi trebo premijer Vucic da te potseca na obaveze. Zasto dobivas platu covece.

(недеља, 22. јан 2017, 16:28) - anonymous [нерегистровани]

Netacni racini

Ja mislim da nije realno i dovoljno izvinjenje za ovakve stvari.Np:recimo doso potrosac na reklamaciju sa sela pored izgubljenog dana on mora kartu da plati za prevoz, maltretiranje i puno jos drugih stvari.Interesuje me ko ce te sale epsove da nadoknadi potrosacima. Ili ce da ostane samo smene i izvinjenje ako ga bude.