Дунав туристички бренд

Све подунавске земље окупиле су се на сајму у Берлину вођене идејом Дунава као јаког туристичког бренда. Србија је промовисала и прославу 17 векова Миланског едикта и здраву органску храну, а Филм "Храна са душом" освојио је прво место у категорији туристичких филмова.

Дунав као јак туристичи бренда је идеја која је окупила све подунавске земље на сајму у Берлину, највећој туристичкој манифестацији на свету. Србија је промовисала и прославу 17 векова Миланског едикта и здраву органску храну. Из Берлина се враћамо и са наградом. Филм Храна са душом освојио је прво место у категорији туристичких филмова. То је десета међународна награда којом је тај филм овенчан.

Од извора у Немачкој до ушћа у Румунији, Дунав пролази кроз брда и долине, а на том путу смењују се обичаји и културе.

"Потребно је само време да Дунав постане светски познат и популаран. Морамо заједно да га промовишемо, а не да чекамо да се нешто деси само од себе", рекао је Евгениј Спасов из Министарства економије и туризна Бугарске.

Дуж Дунава пролази европска бициклистичка рута Еуровело шест. Тим путем на два точка прошао је и европски парламентарац Мајкл Тор са пријатељима.

"Боравили смо у малим породичним хотелима и јели у малим етно ресторанима. Ту смо открили извесне проблеме. У многим хотелима и ресторанима не може да се плати картицом, домаћини не говоре енглески или неки други страни језик, нису довољно обучени да се баве туризмом. Све су то проблеми који се могу релативно лако решити и за то није потребан превелики новац", наводи Мајкл Тор. 

На сајму у Берлину одржана је панел дискусија у оквиру Дунавког форума.

"У оквиру дунавске стратегије се ради на бројним пројектима који већ сада експонирају дунавске производе као нешто што представља Европу у малом јер најразноликија туристичка понуда постоји управо у Подунављу", истакла је директорка Туристичке организације Србије Гордана Пламенац.

Лепота Дунава није оставила равнодушне ни Кинезе који су у овом тренутку најпожељнији туристи јер је њихова земља једна од ретких која бележи привредни раст. Екипа кинеске телевизије боравила је на Дунаву недељама и снимила документарни серијал од 42 епизоде.

Живимо у времену у којем се сви боре за сваког госта па је управо због тога регионална туристичка сарадња од пресудног значаја. Сајам у Берлину туристички радници користе да се виде, осмисле аранжмане и заједно крену у освајање тржишта.

Број коментара 4

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 19. април 2024.
12° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво