"Београд на води" и метро мењају слику града

Пројекат "Београд на води" и метро могли би да промене слику Београда, рекао председник ДС-а и градоначелник Београда Драган Ђилас и истакао да је са вицепремијером Александром Вучићем раније постигао консензус о том пројекту. Уз сарадњу републичке и градске власти можемо да урадимо нешто што је заиста добро за све Београђане, поручио Ђилас.

Председник Демократске странке и градоначелник Београда Драган Ђилас изјавио је да је са првим потпредседником владе Александром Вучићем раније постигао консензус о значају пројекта "Београд на води", који би уз метро могао да промени слику Београда.

Вучић је јуче најавио да ће позвати градоначелника Београда да разговарају о том пројекту.

Ђилас је Танјугу рекао да је са Вучићем већ разговарао на ту тему и указао да се о томе прича десетинама година, а да су градске власти већ почеле да се баве њоме.

"Верујем да уз сарадњу републичке владе и градских власти на пројекту метроа и овом пројекту можемо да урадимо оно што је заиста добро за све Београђане", уверен је Ђилас.

На питање да ли је то једини заједнички пројекат са Вучићем, Ђилас је рекао да је то једино о чему је конкретно разговарано, али да је сасвим логично да Вучић, као председник највеће владајуће странке и он, као председник опозиционе странке, разговарају о темама на којима је потребно постићи консензус због бољитка целе Србије.

"Као што смо постигли тај консензус по питању Косова, бриселског споразума, очекујем да га постигнемо и по питању начина изласка Срба на локалне изборе на Косову и Метохији, али и на неким другим темама, као што је пројекат Београд на води, које су, по мом мишљењу, много изнад партијских прича", истакао је Ђилас.

Измештање камиона из центра града 

Говорећи детаљније о пројекту "Београд на води", Ђилас је рекао да је део тог пројекта и изградња моста Земун-Борча, који ће омогућити измештање камионског саобраћаја из центра града.

"Тај мост омогућава да пројекат који смо започели, а то је измештање аутобуске станице из центра града на Нови Београд, такође буде реализован и када то урадимо остаје само железничка станица и то не путничка, већ део који је важан за робни саобраћај. Његово измештање омогућило би да то земљиште сутра постане стамбено-пословни комплекс", објаснио је градоначелник.

Према његовим речима, неопходно је да се изграде нови инфраструктурни капацитети ван центра града, а то је огроман посао и за њега ће бити потребно одређено време.

То је само прва фаза, рекао је Ђилас, а друга је потпуно измештање железничког саобраћаја који користи само један колосек уз саму реку, за пренос опасних материја.

Да би се то решило, мора да се направи нови мост у Винчи, а за то су потребне стотине милиона евра, рекао је градоначелник.

Ђилас је уверен да треба да се решава део по део тог проблема, да се цео пројекат подели у фазе, решава инфраструктура и траже инвеститори.

Број коментара 2

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 26. април 2024.
7° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво