Čitaj mi!

Novajliju Strola ne dotiču kritike

Novajlija u Formuli jedan, kanadski vozač Lens Strol, izjavio je da ga nije briga za kritike koje dobija pred početak sezone u Australiji.

Ovaj 18-godišnjak imao je promenljivu predsezonu na otvorenom testiranju u Barseloni, uključujući i dva okretanja i jedan udes, zbog čega je njegov tim Vilijams izgubio ceo dan treninga. U drugoj nedelji je sve prošlo bez problema.

Ovaj tinejdžer je sin kanadskog milijardera Lorensa Strola, zbog čega ga neki nazivaju "plaćenim vozačem".

"Baš me briga za kritike. To nije moj posao. Mi smo svi profesionalci. Stvari se u automoto sportu dešavaju i vi jednostavno morate da se odvojite od njih. Sve je prilično prosto za sve. Prva nedelja je bila frustrirajuća, ali smo se koncentrisali na drugu i sve je prošlo dobro", rekao je Strol, a preneli engleski mediji.

Vozač je kazao da nije postavio nikakve određene ciljeve za svoju prvu trku u F1, koja se održava 26. marta na Albert parku u Melburnu.

"Moramo da ostanemo mirni, a ne mislim da treba da postavljamo bilo kakve ciljeve. Jasno je da će mi ta staza biti nova, drugačija. Ima mnogo toga da se nauči tamo, ali ću ići samo korak po korak, krug po krug", rekao je Strol.

Kanadski vozač je, međutim, priznao da su Mercedes, Red Bul i Ferari možda i nedostižni.

"Biće jako teško uhvatiti prva tri tima, ali sve ispod toga je bitka. Ne smemo sebi u glavi određivati brojke. Videćemo rezultate kad počnu trke", rekao je Strol.

broj komentara 1 pošalji komentar
(subota, 18. mar 2017, 12:23) - anonymous [neregistrovani]

Licemerje

Pre svega, svi vozači u auto-moto sportu su plaćeni. Drugo, odluku o tome koji vozač će biti doveden u neki tim zavisi najviše od sponzora. Recimo, da nemački vozači voze za Mercedes. I to se sve odavno zna. Recimo, u biciklizmu je sve više kineskih vozača koji su očajni, ali (kineski) sponzor zahteva da budu u timu, jer je to jedini način da budu gledani, praćeni i popularni na njima najvažnijem tržištu (da, kineskom). Tako je odavno i u fudbalu (gde mafija i kladionice diktiraju i sastave i rezultate, ne samo transfere) i većini drugih sportova. Šta tek reći za slučajeve kada država uveze sportistu da igra za njenu reprezentaciju, uz zaobilaženje svih zakona i dugotrajnih procedura? I sad se neko našao uvređen što je bogati sponzor time tražio da njegov sin bude vozač? Ni otac ni sin nisu ti ništa loše uradili. Tatko ima pare i hoće da pomogne sinu ili da mu ispuni neku želju, jaka stvar. Ako sinčić nije dovoljno dobar, onda je jedina adresa za bilo kakve kritike vlasnik tima koji je ponudu prihvatio. A ko god se buni, može da ponudi potrebne desetine miliona dolara timu bez ikakvih zahteva, na poklon.