Čitaj mi!

Fotošop i zakoni fizike... Kad nas „kreativnost" zanese

U želji da njihova reklama ili objavljen tekst budu što zapaženiji i sa više pregleda, mnogi se naravno odlučuju za upotrebu fotošopa.

Primeri koje smo izabrali (u nastavku teksta) pokazuju da je za uspešnu primenu fotošopa, osim želje da „nešto ulepšamo" potrebno još i makar malo veštine, znanja, pa i „osećaja za proporcije".

Prodavac koji želi da nađe što više kupaca dečjih tri-de dukseva, rešio je da to učini fotošopom. Procenite sami kvalitet duksa - ako možete.  

I proizvođači bazena žele da budu originalni i prikažu kako u praksi izgleda kada se u letnjim vrelim danima bućnete sa komplet porodicom, pa i ljubimcem - što da ne, baš u bazen njihove izrade, pa tako svoj proizvod i reklamiraju. Sudeći po pratećim fotografijama, veličina bazena i nije toliko bitna - važno je osveženje.

Slična stvar desila se i autoru fotografije za posebnu kadu za uživanje u kupatilu.  

Nisu samo reklame mesto gde ume da se pretera sa ulepšavanjem, smanjivanjem, povećavanjem, igranjem sa dimenzijama... U vesti o otkrivenoj „džinovskoj zmiji", okupljena gomila ljudi izgleda sasvim opušteno pored - uistinu predimenzioniranog umetnutog stvora. 

Jedna kompanija postavila je foto-reklamu uz tvrdnju da „pravi realistične tri-de podne presvlake". Vizuelno rešenje je takvo da postavlja više pitanja. 

Kupanje sa delfinima i ajkulama, i drugim životinjama sve je popularnije pa su i postovi na tu temu sve su učestaliji. Ipak, ako neko želi da se pohvali da je bio u blizini određene „morske nemani", morao bi da povede računa o već pomenutim proporcijama.  

Brojni su reklamni sadržaji za aparate, preparate i ortopedska pomagala koji mnogo toga mogu da izleče - pa skoro za jednu noć. Među njima je i pomagalo za ispravljanje leđa. Reklama je čak i dala prikaz „pre i posle", ali i je ipak brzo uklonjena.

Slika slatke životinje po pravilu - lakše prodaje proizvod. To su verovatno na umu imali na umu autori reklame za prenosnu korpu za kućne ljubimce kada su je kreirali.