Čitaj mi!

Generacija zed očarana Šanel kompletima iz devedesetih

Elegantna odela koja odišu luksuzom vraćaju se na velika vrata. Mladima je ovaj izgled ponovo izuzetno privlačan zahvaljujući rimejku serije „Tračara“, a zaslužna je i pevačica Olivija Rodrigo koja se u Beloj kući pojavila u klasičnom odelu modne kuće „Šanel“.

Odevna kombinacija za koju je prva asocijacija dama na ručku, ima novu, potpuno neverovatnu grupu obožavateljki – generaciju zed (Z), piše Gardijan.

Ovog meseca Olivija Rodrigo, 18-godišnja pevačica, izabrala je ružičasto-crnu vintidž verziju klasičnog odela za posetu Beloj kući i susret sa američkim predsednikom Džozefom Bajdenom.

Nakon tog događaja, predstavnici platforme za modno pretraživanje List saopštili su da je potražnja za „Šanel“ odećom porasla 200 odsto.

Odela modne kuće „Šanel" nosile su i Simon Bajls na naslovnoj strani Volstrit džornala (Wall Street Journal), kao i glumačka ekipa u rimejku serije Tračara (Gossip Girl).

U međuvremenu, Dženi iz benda Blekpink toliko često nosi odeću luksuznog brenda da je obožavaoci ponekad nazivaju Human Chanel.

Izbor Olivije Rodrigo za pojavljivanje u Beloj kući inspirisan je stilom prvih dama. Prva asocijacija na vezu brenda „Šanel“ i supruge predsednika je Džeki Kenedi Onazis koja je posebno volela komplete ove modne kuće i nosila ih rado tokom šezdesetih godina prošlog veka. 

Devedesetih je ovaj stil doživeo neku vrstu preporoda. Mlađe generacije su bile oduševljene stilskim rešenjima junakinja filma Otkačena plavuša (Clueless).

Čak je i komplet koji je Olivija odabrala za izlazak pred državni vrh je iz kolekcije proleće/leto 1995. godine. 

Poznato je da je Arijana Grande već dugo očarana stilom koji je osmislila i proslavila Koko Šanel, a zatim modifikovao Karl Lagerfeld tokom poslednje decenije 20. veka. Američka glumica Tavi Gevinson takođe je upisana na listu obožavalaca ovog stila. 

Zabavan, svež i mladalački pečat „kič“ rešenja koja je Karl Lagerfeld dizajnirao za „Šanel“ između 1990. i 1997. godine posebno privlači pripadnice generacije zed i, po svemu sudeći, neko vreme će delovati kao da su se vratile devedesete.

„Šanel“ je, naravno, luksuzni brend i, samim tim, skup. Vintidž kompleti mogu se kupiti za oko 2.000 funti.

Oni bez budžeta rok zvezda mogu da se dovijaju na razne načine – šivenje po meri je uvek dobar izbor, a, između ostalog, tu je i iznajmljivanje originalnih kompleta.

broj komentara 0 pošalji komentar