Nove "Guči" kolekcije nosiće imena inspirisana klasičnom muzikom

Italijanska modna kuća “Guči“, promenila je stil prezentacije svojih modela. Više neće praviti sezonske modne revije, već samo dve prezentacije godišnje, najavio je je vodeći dizajner Alesandro Mikele, koji je od 2015. godine na čelu Gučijevog dizajnerskog tima.

Odluka koja je donesena nazvana je „Efekat pandemije Kovid - 19", a sličnu odluku doneo je i modni dizajner Armani.

„U budućnosti odustajemo od ovog brzog tempa sezonskih revija, pa će više vremena ostati za kreativni posao. Sastajaćemo se samo dva puta godišnje oko novih kolekcija", istakao je kreativni direktor „Gučija", Alesandro Mikele.

Dodaje da je ideja modne kuće da izmeni način poslovanja i da u nazivima modnih kolekcija izostavi termine, proleće - leto, jesen - zima.

„Naše kolekcije će u buduće nositi imena vezana za klasičnu muziku, simfonija, rapsodija, uvertira, koncerti", istakao je Alesandro Mikele.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 19. септембар 2024.
21° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи