BMV promenio logo

Kultni nemački proizvođač automobila BMV ima novi logo, što je najveća promena brendinga te kompanije od kada je logo napravljen 1917. godine.

Kao što je slučaj sa brojnim drugim redizajnima logoa, koji se preduzimaju i jurnjavi za estetskim rešenjima trenutno u trendu, novi logo BMV-a potencijalno žrtvuje dobro poznati identitet nemačkog giganta zarad navodne modernosti, navodi portal Verge.

Dve su velike promene. Prva, koja je naišla na brojne pozitivne reakcije, jeste da se BMV vratio na ravan dizajn i odbacio trodimenzionalni izgled i efekte senčenje uvedene 1997. godine.

Prva promena vraća logo na onaj koji je nemački proizvođač koristio od 1963. godine.

Druga promena, međutim, nije naišla na pozitivnu reakciju. Odbačena je crna pozadina spoljnog kruga, koji je sada providan sa ciljem da bude minimalističan.

Jens Timer, potpredsednik kompanije za odnose sa javnošću i brending, kaže da novi logo simbolizuje značaj tog brenda, njegovu relevantnost i zadovoljstvo vožnje.

broj komentara 14 pošalji komentar
(četvrtak, 05. mar 2020, 19:29) - Protivnik lupanja! [neregistrovani]

Nemački stručnjaci kažu...

da je BMW po kvalitetu odavno prestigao Mercedesa!

(četvrtak, 05. mar 2020, 17:31) - anonymous [neregistrovani]

bmw

nemacke kante posle 4-5 godina pocnu da se raspadaju. Sve od plastike i prepuno elektronike. A nova kola tolika skupa + servisiranje skupo. Katastrofa. A polovnim cena opadne toliko drsaticno jer niko ne zeli ove polovne kante. Nekada su pravili da traju ovo sad sve krs.

(četvrtak, 05. mar 2020, 16:24) - anonymous [neregistrovani]

Bledji

Bledji znak, bledji i kvalitet - samo cena dopumpana !

(četvrtak, 05. mar 2020, 16:02) - Miki [neregistrovani]

Dobro

Nije glupost. Izbaciti crnu boju nikada nije glupost.

(četvrtak, 05. mar 2020, 15:49) - BMW owner [neregistrovani]

dizajn

vecinu inovativnih resenja narod prvo odbija... i sam BMW ima gomilu takvih primera, nije to nista novo...
Iza svega toga stoji mnogo vremena, proracuna i kalkulacija koje su morale da budu pozitivne, da bi jedan takav brend uopste razmisljao o tome..

(četvrtak, 05. mar 2020, 13:54) - Konzument [neregistrovani]

Besmisao marketinga

"Logo simbolizuje značaj tog brenda, njegovu relevantnost i zadovoljstvo vožnje". Samo ova rečenica razotkriva sav besmisao marketinga kao takvog, i čitave filozofije modernog biznisa koja sa svodi na prodavanje magle kupcima. Naravno, po sve višu i višu cenu jer radi se - o novom modelu.

(četvrtak, 05. mar 2020, 13:48) - anonymous [neregistrovani]

Odlicno

I bolje sto je tako, ne treba legendarni logo povezivati sa novim krsevima koje prave.

(četvrtak, 05. mar 2020, 13:19) - anonymous [neregistrovani]

Kao iz vica

Kao iz onog vica, vazno da se para vrti! :)

(četvrtak, 05. mar 2020, 13:13) - anonymous [neregistrovani]

Sve isto, samo cena viša

Niti je bolje niti je gore, niti je ništa.
A nije ni beznačajno, bar hiljadu-dve eura će biti skuple

(četvrtak, 05. mar 2020, 12:53) - anonymous [neregistrovani]

Iskreno

Meni se svidja na ovom primeru automobila dole. Al to je sve individualno...