Читај ми!

Od kauča do digitalnog preduzetnika

Kako preduzetnik da nacilja kupca

Kaže se da svaka roba ima svog kupca, ali kako da vaša roba najbrže nađe kupca, to je tema u današnjem nastavku serijala o digitalnom preduzetništvu.

Uspešan biznis poznaje svog kupca i brine o njemu.

Zato je neophodno da znate ko je vaš ciljani kupac ili buyer persona.

Pogledajte savete kako se on pronalazi. 

Više o ovoj temi naći ćete na besplatnoj platformi za digitalno preduzetništvo Goustadi na adresi gostudy.rs.

GoStudy je besplatna platforma za obuku o digitalnom preduzetništvu koju su zajednički uspostavili agencija GoViral i NALED uz podršku Telekom Srbija.

петак, 19. април 2024.
6° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво