понедељак, 26.12.2022, 19:05 -> 19:08
Извор: РТС
Stefan Momčilović - plivanje s ajkulama po ukusu „instant" generacije
Havaji, Tajland, Maroko, Japan, planine, dubine - to je samo deo avantura koje je Stefan Momčilović doživeo u poslednjih nekoliko godina. Uspeo je da mu hobi postane izvor prihoda. Uz pomoć društvenih mreža obilazi svet i pratiocima prenosi iskustva.
Stefan Momčilović poznatiji je kao „Moma oko sveta" na Instagramu ima više desetina pratilaca.
Momčilović je odrastao u Beogradu, ali, kako kaže, opčinjen je i „planinama i dubinama" i svim ekstremima naše zemlje. Sa ajkulama je plivao već nekolikop uta, a tvrdi da su ga najviše fascinirale kit-ajkule.
„Njih sam jurio po svetskim morima još od 2013, 2014. godine kada sam počeo da putujem interkontinentalno u sopstvenoj režiji na dalja putovanja u malo veće avanture", rekao je Momčilović i podsetio da je pre 15, 20 dana plivao sa ajkulom dužine između devet i deset metara.
„Taj momenat traje nekih 30 do 40 sekundi. Imao sam sreće da sam se sreo sa tom istom ajkulom dva puta u istom danu, pratili smo je preko tri sata...", pun je utisaka Moma.
Dodao je da njegovi pratioci na mrežama vole sadržaje koji prikazuju nešto što je i njima dostupno, i gde daje objašnjenja o tome kako da izađu iz zone komfora.
Objašnjava da je sve krenulo kao hobi, kada je počeo da sadržaje sa putovanja deli sa prijateljima. Posećenost njegovim objavama se uvećavala i na kraju su se, objašnjava, javile kompanije koje su sa njim želele da ostvare saradnju, tako da je hobi za Momu - postao isplativa praksa.
Od značajnijih saradnji, Momčilović izdvaja projekat rađen sa Evropskom unijom, u okviru kojeg je posetio spomenike brutalističke arhitekture iz Titovog doba na teritoriji nekadašnje Jugoslavije.
„Oduvek sam želeo da putujem i tražio sam način kako da budem i plaćen za to. To su omogućile društvene mreže danas", kaže Momčilović.
Ističe da su se standardi za biranje i praćenje sadržaja na društvenim mrežama u skorije vreme promenili, posebno kod, kako ih naziva „instant generacija".
Prema njegovim rečima, mladi traže što kraći, a što kvalitetniji sadržaj, tako da se danas, u skladu a takvim potrebama, video-materijal koji je nekada trajao 15 do 20 minuta, „spakuje" u - do minut vremena.
Коментари