Читај ми!

Sajber bezbednost i komunikaciona rešenja poboljšani uz pomoć Daktelinog novog softvera

Sajber bezbednost, komunikaciona rešenja, Omni-kanal platforma i veštačka inteligencija, samo su neka od bitnih pitanja na koja odgovore nudi Daktela. Ova softverska kompanija tek ulazi na srpsko tržište, što je bio povod našeg razgovora sa osnivačem kompanije, Davidom Hajekom. Novi softver mogao bi da reši sve komunikacijske probleme.

Šta ćete doneti Srbiji, u pogledu sajber bezbednosti i komunikacionih rešenja, što nam druge, slične kompanije nisu ponudile?

D: Bez obzira na uvreženo mišljenje o tradicionalnom, odnosno lokalnom pristupu ( gde je sama kompanija odgovorna za održavanje rešenja i svih povezanih procesa), rešenja u oblaku su, statistički posmatrano, bezbednija.

Naša rešenja poseduju integrisane bezbednosne funkcije koje su dizajnirane tako da zaštite vaše podatke dok ste povezani na mrežu. Daktela sisteme obezbeđuju neki od najnaprednijih bezbednosnih tehnologija u industriji, kao što je cloudflare - onemogućavajući da treća strana ima pristup vašim podacima.

Kada su podaci sačuvani u oblaku, oni putuju preko optičkih vlakana i šifruju se čim napuste vašu mrežu. Najjednostavnije rečeno - čak i ako neko uspe da prodre u vaš zaštitini zid ili ga ukloni, morao bi da dešifruje podatke pre nego što bi mogao da im pristupi.

Implementacijom našeg sistema nemate nikakve hardverske troškove ili potrebu za dodatnim osobljem za održavanje sistema, niti brigu o ažuriranjima na najnoviju verziju. Ukoliko neka ruta ne funkcioniše, nudimo alternativnu rutu kako ne biste imali zastoje u usluzi.

Koje su prednosti korišćenja Omni-kanala?

D: Postoji nekoliko prednosti korišćenja omnikanalnog rešenja za korisničku uslugu i angažovanje, a po kome je Daktela poznata. To su poboljšano iskustvo, povećana efikasnost, bolji podaci i uvidi, jedinstvenost i fleksibilnost, kao i povećana prodaja, prihod i lojalnost.

Na primer, Daktela omogućava korisnicima da komuniciraju sa svojim klijentima preko više kanala (e-pošta, telefon, čet, društvene mreže, itd.) i da njihove interakcije budu integrisane u bazu, čime se intezivno radi na poboljšanju korisničkog iskustva.

Interakcijama kupaca se upravlja kroz sve kanale komunikacije na centralizovan i pojednostavljen način. Ovo značajno štedi vreme agentima koji su uključeni u razgovore, povećava njihovu efikasnost, a samim tim smanjuje i troškove kompanije.

Uz Daktelu, kompanije prikupljaju i analiziraju podatke iz svih interakcija sa klijentima, koji mogu da pruže značajan uvid u ponašanje i preferencije kupaca.

Jedan interfejs daje korisnicima jasnoću. Koncept komunikacije je isti bez obzira na kanal komunikacije. Pored toga, veliki broj svakodnevnih zadataka se može automatizovati. Mogućnost obezbeđivanja personalizovane, relevantne i dosledne poruke na svim kanalima komunikacije, što prema našim saznanjima može povećati prodaju i prihod.

Vaš sistem može da podrži i rad od kuće. Da li mislite da je to budućnost vođenja poslovanja?

D: Primetili smo da omogućavanje rada na daljinu ili hibridni rad postaju sve važniji preduslov na današnjem tržištu rada. Zaposleni očekuju i favorizuju mogućnost rada od kuće ili delimičnan rad od kuće (tzv. hibridni model), a organizacije koje se pridržavaju tradicionalnog pristupa „samo u kancelariji“ uskoro mogu naići na poteškoće u pronalaženju odgovarajućih kandidata za posao.

Postoji veliki broj statističkih podataka, izveštaja i kontrolnih tabli koje vam pomažu da ostanete informisani, ali i upozoreni, bez obzira na udaljenost. Mi omogućavamo zaposlenima da ostanu povezani i da rade zajedno, čak i kada nisu na istoj fizičkoj lokaciji, bez ugrožavanja efikasnosti ili produktivnosti.

Po čemu je vaš CCaSS jedinstven?

D: Korisnicima nudimo sopstveni komunikacioni softver i klaud rešenja za kontakt centre. CCaaS je skraćenica od Contact Center as a Service (Kontakt centar kao usluga) i omogućava kompanijama da brinu o kupcima koristeći sve dostupne kanale komunikacije, a sve sa izvornom podrškom u veb aplikaciji.

Pored najočiglednijih prednosti koje CCaaS nudi, kao što su alati za automatizaciju (IVR - Interactive Voice Response, čet botovi i AI virtuelni pomoćnici), širok spektar izveštavanja i analitičke alate, integracije (sa različitim CRM, ERP i platformama za e-trgovinu za pružanje besprekornog korisničkog iskustva) ili skalabilnost, Daktela takođe nudi matičnu Omni-kanal platformu koja neprimetno integriše sve komunikacione kanale.

Umesto tradicionalnije multi-kanal, gde su svi kanali odvojeni ili nespretno povezani jedan sa drugim.

субота, 21. септембар 2024.
24° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи