Читај ми!

Vajber – nove funkcije u poslovnim četovima

"Rakuten Viber" nastavlja da olakšava komunikaciju između korisnika i brendova: korisnici sada mogu da „pinuju“ važne informacije u poslovnim četovima i odgovaraju na konkretnu poruku unutar poslovnih konverzacija.  

Vajber daje brendovima priliku da bolje odgovore na potrebe kupaca putem novih funkcija u poslovnim prepiskama.

"Rakuten Viber", najpopularnija aplikacija za razmenu poruka u Srbiji, predstavio je novu grupu opcija pomoću kojih će korisnici jednostavno moći da pronađu važne informacije unutar poslovnih četova, kao i da odgovaraju na konkretne poruke u konverzaciji sa brendovima.

Uz "Pin-to-Top" opcija (Zakači na vrh) za poruke koju je Vajber uveo za poslovne četove, omogućava korisnicima da ne propuste ključne informacije – time što mogu da zakače na vrh određenu poruku unutar konverzacije s brendom. Uz to, na raspolaganju je i takođe nedavno uvedena opcija da se na vrh zakači i ceo niz poruka (thread) – odnosno deo razgovora – nalik na mogućnosti iz svakodnevnih konverzacija sa prijateljima.

Uz "Pin-to-Top" opciju svaka važna poruka uvek će biti pri ruci. Na primer, korisnik koji zakazuje test u laboratoriji ili rezerviše hotelsku sobu imaće brz pristup toj konkretnoj poruci sa detaljima zakazanog testa ili hotelske rezervacije.

Kako biste pinovali poruku u poslovnom četu, trebalo bi prvo da:

– označite poruku, a zatim da je
– dugo držite pritisnutom – i onda odaberite opciju "Pin" (Zakači).

Korisnici od sada mogu i da odgovaraju na konkretnu poruku unutar poslovnih konverzacija, što omogućava i korisnicima i brendovima da bolje prate tok razgovora. Na primer, u aktivnoj konverzaciji sa radnjom u kojoj je kupac istovremeno poručio više stvari, on ili ona sada mogu da odgovore na konkrentu poruku i da se tako pobrinu da ništa ne bude pogrešno shvaćeno – i da nijedna porudžbina ne bude zaboravljena ili zaturena.

Odgovor na konkretnu poruku u poslovnom četu funkcioniše na isti način kao u običnim privatnim ili grupnim četovima sa drugim korisnicima, tako što:

– označite poruku, a zatim je
– dugo držite pritisnutu, a onda odaberete "Reply" (Odgovori), ili prevlačenjem prstom udesno po ekranu izaberete poruku na koju želite da odgovorite.

Prema statisici, 56 odsto korisnika radije se dopisuje sa brendovima nego što ih zove.
Vajber nastavlja da pojednostavljuje komunikaciju korisnika sa brendovima, tako što uvodi nova poboljšanja u aplikaciji. Prethodno, Vajber je predstavio i funkciju kojom je omogućeno korisnicima da sa brendovima dele fajlove, fotografije i snimke do 200 megabajta veličine. To je i brendovima omogućilo smisleniju i zgodniju komunikaciju sa korisnicima, i olakšalo im pružanje podrške korisnicima. Svi fajlovi koji se pošalju između brenda i korisnika zaštićeni su enkripcijom u tranzitu.

O kompaniji "Rakuten Viber":

"Rakuten Viber" povezuje ljude, bez obzira na to ko su i odakle dolaze. Naša globalna baza korisnika ima na raspolaganju niz funkcija poput direktnog četovanja, video-poziva, razmene poruka unutar grupa, vesti i diskusija o omiljenim robnim markama i poznatim ličnostima. Mi obezbeđujemo da naši korisnici imaju bezbedne i slobodne uslove da dele svoje emocije.
"Rakuten Viber" je deo "Rakuten Inc.", globalnog lidera u elektronskoj trgovini i finansijskim uslugama. Zvanični je kanal komunikacije FK Barselona, kao i zvanični partner za razmenu instant poruka i aplikacija za pozive Golden stejt voriorsa.

Preuzmite Vajber danas i uživajte u najboljem komunikacijskom iskustvu na svetu.

четвртак, 25. април 2024.
7° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво