Čitaj mi!

Smrtonosna saobraćajka u Teksasu – nikoga za volanom, da li je „Teslin“ autopilot zakazao

Dvoje ljudi je poginulo u saobraćajnoj nesreći kada je „tesla model S“ udario u drvo i zapalio se. Iako nije pouzdano utvrđeno da je reč o grešci automobilskog sistema „Autopilot“, policija je sigurna da nikoga nije bilo za volanom, jer su dva tela pronašli na suvozačevom i zadnjem sedištu.

Policija teksaškog okruga Haris saopštila je da je olupina automobila pronađena u predgrađu Hjustona, kao i da su njeni pripadnici sigurni da nikoga nije bilo za volanom u trenutku nesreće, prenosi Si-Bi-Es.

„Na osnovu pozicija tela nakon udesa, uvereni smo da nikoga nije bilo za volanom“, rekao je jedan od policajaca Mark Herman za KHOU-TV.

„Tesla model S“ se kretao izuzetno brzo i nije uspeo da uđe u krivinu na vreme pre nego što je sleteo sa puta, udario u drvo i zapalio se. Identitet žrtava još nije obelodanjen, ali je policija rekla da su osobe imale 59 i 69 godina.

Kompanija „Tesla“ nije još odgovorila na zahteve brojnih medija.

Federalna policija istražuje nekoliko udesa „Teslinih“ vozila u kojima je sistem „Autopilot“ korišćen.

Automobilska kompanija, inače, upozorava sve mušterije da njihov sistem „Autopilot“ ne pruža puni autonomni režim vožnje i da moraju da paze na put i budu spremni da preuzmu kontrolu nad vozilom.

Međutim, Nacionalni odbor za bezbednost u saobraćaju saopštio je prošle godine da dizajn sistema omogućava vozačima da ne obraćaju pažnju na put i da treba ograničiti sistem „Autopilot“ na određene prilike.

broj komentara 6 pošalji komentar
(utorak, 20. apr 2021, 10:43) - anonymous [neregistrovani]

Sve se zna

'Kompanija „Tesla“ nije još odgovorila na zahteve brojnih medija.'
Oni znaju sigurno šta je bilo, samo je pitanje da li smeju da se javno oglase, naime, pouzdano se zna da Tesla automobili prikupljaju podatke iz vozila i šalju kompaniji Tesla dok neki tvrde da i kamera snima vozačevo sedište tako da zasigurno znaju da li je napustio mesto vozača i na njemu ostavio neku vreću da simulira prisustvo vozača.

(utorak, 20. apr 2021, 09:43) - anonymous [neregistrovani]

Tutorial

Jos ce nas mr. Musk ubijediti da ni vozacki ispit nije potreban. Kratki tutorial na Youtube za rad sa aplikacijom i sjedaj za, ne mogu reci volan, nego monitor.

(utorak, 20. apr 2021, 08:57) - anonymous [neregistrovani]

E svašta

Auto pilot u Tesli ne omogućava vožnju bez vozača jer posle upozorenja da vrati ruke na volan auto usporava i staje osim ako je na auto putu mada se vozači dovijaju tako da stave neki teret na vozačevo sedište i takođe obese neki teret na volan koji imitira ruke, mada su to radili na parkingu, tek da vide da li funkcioniše, mada je neverovatno da je neko tako odlučio da odspava na zadnjem sedištu.

(utorak, 20. apr 2021, 08:52) - anonymous [neregistrovani]

Re: Autopilot

Pa ne treba ti auto pilot po našim krivudavim putevima koji zahtevaju stalnu koncentraciju ali na Američkim pravim ko strela autoputevima je zamorno i besmisleno samo držati volan pravo i doslovce buljiti u jednu tačku ispred sebe tako da je dovoljan i lane assist a koji se nalazi u aotomobilima još od 2011 i koji održava auto u traci je itekako poželjan da se dignu obe ruke sa volana, i popije kafa iz termos boce, konsultuje telefon ...

(utorak, 20. apr 2021, 03:32) - anonymous [neregistrovani]

To je ono što je pitanje... ko je kriv?

Da li u slučaju saobraćajne nesreće u kojoj su uključeni svi bezb. sistemi u automobilu u slučaju udesa treba okriviti "automobil" tj. proizvođača ili je kriv vozač?

(ponedeljak, 19. apr 2021, 15:52) - anonymous [neregistrovani]

Autopilot

Kome normalnom to treba u automobilu? I u avionu u onom nebeskom prostranstvu bez krivina pa zakaze i ne ostavlja se bez nadzora.

div id="adoceanrsvdcfhklggd">