Читај ми!

Фотошоп и закони физике... Кад нас „креативност" занесе

У жељи да њихова реклама или објављен текст буду што запаженији и са више прегледа, многи се наравно одлучују за употребу фотошопа.

Примери које смо изабрали (у наставку текста) показују да је за успешну примену фотошопа, осим жеље да „нешто улепшамо" потребно још и макар мало вештине, знања, па и „осећаја за пропорције".

Продавац који жели да нађе што више купаца дечјих три-де дуксева, решио је да то учини фотошопом. Процените сами квалитет дукса - ако можете.  

И произвођачи базена желе да буду оригинални и прикажу како у пракси изгледа када се у летњим врелим данима бућнете са комплет породицом, па и љубимцем - што да не, баш у базен њихове израде, па тако свој производ и рекламирају. Судећи по пратећим фотографијама, величина базена и није толико битна - важно је освежење.

Слична ствар десила се и аутору фотографије за посебну каду за уживање у купатилу.  

Нису само рекламе место где уме да се претера са улепшавањем, смањивањем, повећавањем, играњем са димензијама... У вести о откривеној „џиновској змији", окупљена гомила људи изгледа сасвим опуштено поред - уистину предимензионираног уметнутог створа. 

Једна компанија поставила је фото-рекламу уз тврдњу да „прави реалистичне три-де подне пресвлаке". Визуелно решење је такво да поставља више питања. 

Купање са делфинима и ајкулама, и другим животињама све је популарније па су и постови на ту тему све су учесталији. Ипак, ако неко жели да се похвали да је био у близини одређене „морске немани", морао би да поведе рачуна о већ поменутим пропорцијама.  

Бројни су рекламни садржаји за апарате, препарате и ортопедска помагала који много тога могу да излече - па скоро за једну ноћ. Међу њима је и помагало за исправљање леђа. Реклама је чак и дала приказ „пре и после", али и је ипак брзо уклоњена.

Слика слатке животиње по правилу - лакше продаје производ. То су вероватно на уму имали на уму аутори рекламе за преносну корпу за кућне љубимце када су је креирали.