Читај ми!

Mastercard и НУРДОР у новој акцији прикупљања донација

Нова SUPERHERO колекција за опремање дома малим суперхеројима је представљена. Kомпанија Mastercard и Национално удружење родитеља деце оболеле од рака НУРДОР, новом кампањом настављају дугорочну сарадњу подршке малим суперхеројима.

Након што је Mastercard креирао онлине платформу за донације superhero.rs чији је важан део и бренд уличне моде, и донирао га крајем 2021. године организацији НУРДОР, сада је време да се настави са помагањем малишанима који се боре против рака.

У наставку сарадње компанија Mastercard је ангажовала талентовану младу модну дизајнерку Татјану Остојић која је оплеменила пролећно-летњу Superhero колекцију и тиме допринела даљој популарзацији овог изузетно занимљивог бренда, а самим тим и даљем подизању свести о потребама НУРДОР-а.

Kомпанија Mastercard оснажује и саме појединце да започну значајне иницијативе и одазову се пројектима који користе локалним заједницама и доприносе развоју целокупног друштва, а подршка за рад организације НУРДОР је добар пример који нам говори да се сваки појединачан хумани чин и донација рачуна како би се остварио виши циљ.

Од почетка пројекта прикупљено је близу 4 милиона динара а вредност појединачне донације у оквиру superhero.rs платформе износи у просеку 4.900 динара чиме грађани показују да су свесни да појединачним чином итекако утичу на бољу садашњост и будућност оних којима је помоћ најпотребнија.

Милена Ђорић Гудурић, маркетинг менаџерка у компанији Mastercard за тржишта Србије, БиХ и Црне Горе изјавила је: „Након изузетно успешног лансирања Superhero платформе и бренда уличне моде у децембру прошле године, веома смо узбуђени што после само пар месеци лансирамо још једну колекцију, која сада има и један врло конкретан циљ - да позове кориснике да донирају и помогну да нова НУРДОР Родитељска кућа што пре отвори своја врата онима којима је најпотребнија. Очекујемо да колекција изазове још већу пажњу од претходне, а за то се овог пута са нама побринула млада српска дизајнерка Татјана Остојић, чије ће моделе из ове капсул колекције моћи да понесу сви који се одлуче да донирају на овај једноставан, дигиталан начин. Kао и прошлог пута, од свих доступних модела, два модела ће бити доступна само за Mastercard кориснике које позивамо да пробуде суперхероје у себи".

„Родитељска кућа није само бесплатан смештај. То је простор који је испуњен надањима, жељама, али и страховима који прате децу оболелу од рака и њихове најближе. Нашим њамлађима он је од изузетног значаја јер се простор прилагођава њима и њиховим потребама. То је простор у којем болест не може да одузме право на детињство и у којем увек могу да се осећају као да су код куће. Нова Родитељска кућа у Београду биће највећа до сада у Србији, у коју ће долазити малишани из целе наше земље и једина коју ћемо бити у прилици да од пода до плафона опремимо по мери деце и њихових породица. Зато нам је подршка у овом пројекту неизмерно важна", изјавила је Јоланд Kорора, председница НУРДОР-а.

Близу 20 година НУРДОР улаже значајна средства у унапређење услова лечења деце на свим хемато-онколошким одељењима у Србији и обавља сјајан посао тиме што пружа логистичку, стационарну, психолошку и социјалну подршку малим суперхеројима и њиховим родитељима. Због тога након прве донаторске кампање из 2019. године, дугорочна сарадња компаније Mastercard и НУРДОР-а подразумева и онлине платформу за донације superhero.rs, развој бренда уличне моде, као и заједничку промоцију потребе за сталним донацијама овој организацији.

Платформу и колекцију су заједно са компанијом Mastercard подржали и партнери АИK банка, McCann Београд, Drive agency, Gampo+, Mainstream, Corvus и Bex курирска служба.

петак, 26. април 2024.
7° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво