Читај ми!

"Ellezero" више није тајна

Прве слике новог „Фијатовог“ чеда из Крагујевца процуреле су недавно у јавност, иако ће "Ellezero" премијеру имати тек у марту идуће године, на Женевском салону.

Мада је нови „фиат" из Крагујевца био строго чувана пословна тајна, прве слике модела, тренутно познатог као "Ellezero" (Л-зеро), ипак су се појавиле у јавности.

"Ellezero", који представља замену за „фиат идеу" и „ланчу мусу", своју премијеру ће имати на Женевском салону аутомобила, од 8. до 18. марта 2012. године, док се тржишни старт очекује у мају.

Дугачак је 4,2 метра, са пет места за седење, али ће се радити и продужена верзија са седам седишта.

У понуди ће бити са двоцилиндричним TwinAir Turbo бензинским мотором, снаге 85 коњских снага, и 16V Multijet II турбо-дизел мотором од 1.300 кубика, са 95 коња.

Могућа је и теренска варијанта са робуснијим екстеријером.

Производиће се у серији од 200.000 комада, и то као „Фиат", „Ланча", или „Крајслер", што значи да ће се продавати и преко океана.

„Фиат" планира да до 2015. године са „Крајслером" достигне годишњи ниво производње од 4,2 милиона возила и да дуплира профит.

"Ellezero", нажалост, неће бити национални аутомобил, јер ће се производња „пунта" обновити, и то годишње од 10 до 30 хиљада аутомобила, у зависности од потражње.

У фабрици „Фиат аутомобили Србија" кажу да је рано говорити о цени и условима продаје.

Његова цена могла би да буде између 13.500 и 20.000 евра, па ће се зато чак 97 одсто ових аутомобила извозити.

број коментара 53 Пошаљи коментар
(понедељак, 05. дец 2011, 23:49) - Dejan [нерегистровани]

da,da

a od cega je nastao BMW? cije je motore koristio i cije jos benzinske motore koristi? mislis da se i BMW-u slucajno radi generalka oko 300000?;-)

(недеља, 04. дец 2011, 15:26) - Патриот [нерегистровани]

неке примере треба и следити

Да смо се барем угледали на Чехе, они преузели све од Фолксвагена али сачували барем своје име и продају Шкоду као алву и на западу. Ми угасили своју индустрију па јој и име затрли тако да нас нигде нема. Наша се роба продаје под туђим именима тако да име Србије или српске робе на светском тржишту и не постоји. Боримо се наводно за неко признање неке заштићене марке (новосрпски бренд) а све оно по чему смо били раније деценијама познати смо уништили. Увозно оријентисани, значи ропски зависни а у овом случају служимо као пролазна станица преко које други зарађују. Кажу око пола уграђеног материјала је наше домаће производње и порекла, иако нисам никада волео а ни желео да се кладим, скоро да би смео да се кладим да ни на једном од тих наводно, или стварно, наших делова не пише made in Serbia.

(недеља, 04. дец 2011, 13:47) - jdtyfopyujyfu [нерегистровани]

dobra kopija

dobra kopija minija

(недеља, 04. дец 2011, 13:44) - anonymous [нерегистровани]

Meni se svidja

Autic je bas lep i sutra bih ga kupio da imam para.
A ovima sto kritikuju italijanski kvalitet, prizeljkuju Juga i sl.
rekao bih samo jedno. Za trideset godina Zastava nije bila u stanju da modernizuje Juga, a o kvalitetu tih vozila bolje da ne pricam.

(недеља, 04. дец 2011, 13:08) - Јанко [нерегистровани]

Ко смо ми

Зашто на овој табли на првој фотографији нема натписа на српском писму ,већ само латиница и енглеско писмо? Дали смо ми држава или банана република односно колонија где нема ни реда ни поретка?Иначе ауто је леп и мислим да ће се пуно продавати.

(недеља, 04. дец 2011, 12:32) - Miki [нерегистровани]

Liči...

Liči na nešto ružno, zaista od srca čestitam dizajneru koji je osmislio izgled automobila, jer da je neko probao da napravi ružniji auto, mislim da bi, uporedivši ga sa ovom kreaturom, to bilo uzaludno.

Zaisa, što je već neko napisao, bolje da je jugo ostao i da su tolike pare koje su ulagane, u FIAT-Italija, mogle pametnije da se iskoriste u razvojne projekte juga.

Šta se desilo u međuvremenu sa YUGO-elektro, više niko i ne pita!

(недеља, 04. дец 2011, 12:09) - anonymous [нерегистровани]

auto

ljudi vi ste operisani a ukusi su razni bozemoj zalepite mu nalepnicu od audija ili bmw i onda bi bio dobar spustite se na zemlju svaki auto je za sebe a to sto vi niste dobri za taj auto to je druga prica

(недеља, 04. дец 2011, 11:58) - Nemanja [нерегистровани]

Veca sam kaparisao jedan

vratite nama sirotinji starog yuga pa da i mi mozemo da kupimo nov auto za 3-4 hiljade evra, ovo ostalo nista nije za nas smrtnike u ovoj bednoj Srbiji gde se nemani za Punta, vecina vozi polovnjake, pa cak i njih uzima na kredit.

(недеља, 04. дец 2011, 11:51) - Споља гладац... [нерегистровани]

У две речи:

Италијани и "квалитет"!

(недеља, 04. дец 2011, 11:37) - Dali [нерегистровани]

Moda

Izgled koji ce biti u modu dve-tri godine i to je to. Bolje da su smislili neku klasicnu liniju u koju nece morati ulagati svake tri godine! Sladak je, ali ga ja ne bih kupio upravo zbog prolaznosti mode.