Нове "Гучи" колекције носиће имена инспирисана класичном музиком

Италијанска модна кућа “Гучи“, променила је стил презентације својих модела. Више неће правити сезонске модне ревије, већ само две презентације годишње, најавио је је водећи дизајнер Алесандро Микеле, који је од 2015. године на челу Гучијевог дизајнерског тима.

Одлука која је донесена названа је „Ефекат пандемије Ковид - 19", а сличну одлуку донео је и модни дизајнер Армани.

„У будућности одустајемо од овог брзог темпа сезонских ревија, па ће више времена остати за креативни посао. Састајаћемо се само два пута годишње око нових колекција", истакао је креативни директор „Гучија", Алесандро Микеле.

Додаје да је идеја модне куће да измени начин пословања и да у називима модних колекција изостави термине, пролеће - лето, јесен - зима.

„Наше колекције ће у будуће носити имена везана за класичну музику, симфонија, рапсодија, увертира, концерти", истакао је Алесандро Микеле.

број коментара 0 Пошаљи коментар