Преко Интернета до биоскопске публике

Популарни друштвени сајтови могли би да постану главни извори обавештавања младих о новим филмовима. На тај начин интересовање за ту уметност би порасло, а тиме и посећеност биоскопа.

Промотери филмова морају да се усредсреде на друштвене сајтове ако желе да привуку што већи број млађих гледалаца, закључак је истраживања које је објавио дневник „Варајети".

Анкету о навикама биоскопске публике у САД спровела je маркетиншка агенција „Страдела роуд".

Тинејџери и гледаоци који имају између 20 и 30 година највише размењују мишљења путем Интернета и мобилних телефона.

Процењује се да 94 одсто гледалаца има приступ Интернету, а да 73 одсто њих има отворен профил на неком од друштвених сајтова као што су Фејсбук, Мајспејс и Твитер.

У истраживању у којем је учествовало око 3.800 испитаника, наводи се да се многи гледаоци путем Интернета обавештавају о новим филмовима, али да је телевизија та преко које њих 73 одсто прво сазна за нове филмове.

Око 70 одсто младих за нова остварења сазнеје преко трејлера које види у биоскопима, затим од пријатеља 46 одсто и преко Интернета 44 одсто.

Међу закључцима анкете је и то да на већину гледалаца, њих 84 одсто, а посебно на најмлађе, не утичу негативне оцене филмских критичара.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

недеља, 05. мај 2024.
16° C

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се