Читај ми!

Гусле, трубе и ди-џејеви зову у Србију - представљена домаћа туристичка понуда у Дубаију

Туризам је овонедељна тема Светске изложбе у Дубаију. Свака у свом павиљону, 193 државе наредних дана представиће најбоље што има да понуди гостима.

Србија је у туризму на познатом терену, свој на своме. Скромност одавно више није врлина, па што да не кажемо. Имамо шта да понудимо гостима, они то препознају и радо нам долазе.

„Србија је одлична комбинација природе, историје и специфичног начина живота. Ја највише волим Златибор, Нови Сад, Копаоник и, наравно, Београд, и то имамо у нашој понуди", рекао је Илијас Џон, туристички агент из Дубаија.

„Обилазио сам хотеле у Београду јер сам заинтересован да организујем конгресе у вашој престоници", каже Санђел Хамби, још један туристички агент из Дубаија.

Србија су и гусле и тканица, труба, виолина, фолклор, ди-џеј миксета.

„Нисам била у Србији, али након ове презентације ћу свакако доћи. Нарочито ме занимају гастрономија, вино и бање", најавила је Бланка Фланко, инфлуенсерка из Дубаија.

„Јако нам је важно што смо искористили ову недељу да организујемо једну велику радионицу и пружимо прилику нашим привредницима да направе контакте са туристичком привреедом у Емиратима како бисмо у наредном периоду имали већи број туриста из ове земље", истакла је Марија Лабовић, директорка Туристичке организације Србије.

Путовање је доживљај. Успомене у глави су много трајније од магнета на фрижидеру или селфија у мобилном телефону.

И зато је Доживи Србију нови слоган наше земље, који премијерно представљамо на Светској изложби.